Ears♥

Hej ho hej ho mam zatkany nosek i mówię jak robot. Kuracja imbirowo,cytrynowo,miodowa pomaga ewentualnie poprawia humor. Tak moje zapasy imbiru się kończą, a nic tak nie działa na mnie jak zapach świeżego imbiru.Ogólnie to mam nowy zegarek jest bardzo elegancki ma biało złotą tarczę i skórzany pasek. Bardzo go polubiłam bo pasuje do wszystkiego, a zegarek to rzecz do której strasznie się przywiązuję. Mój różowy jest już stary i raczej nie lubi ze mną wychodzić ani nic z tych rzeczy, ewentualnie jego ostatnim walorem jest ładny wygląd. Musiałam go zamienić na lepszy model a skoro już wkroczyłam w dorosłe życie to  zegarek tez powinien być bardziej elegancki niż poprzednie. Więc pokazuję wam w dzisiejszej stylizacje mój ulubiony szkolny secik. Miłego kochani ja wracam do kuracji .♥_♥






Share:

26 komentarze

  1. ulala! Zegarek się pięknie prezentuje :) dojrzale! ślicznie Ci w różowym!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten zegarek, a czapeczka to sugeruje, że z ciebie chyba jest diablica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miód dobry na wszystko!. Codziennie piję herbatę lub wodę z miodem i od roku ani razu nie zachorowałam. Nie pamiętam nawet jak wygląda katar ;).
    Słodka czapa!.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla pocieszenia- ja mam wiecznie zatkany nos- uroki krzywej przegrody nosowej :D długo zapuszczałaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna czapa :)
    Ps. Obserwujemy ten blog z przyjemnością. Jeśli i Ty Lubisz Szczęście nie czekaj ani chwili - zaobserwuj a na pewno znajdziesz tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super czapka !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie!! Ty również masz zegarek, który śni mi się po nocach? Zamawiałyście z Kadikiem hurtowo??
    Cały czas się przymierzam do tej kolekcji - jestem już coraz bliżej zakupu :)
    Czapka jest fantastyczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem zamawiałyśmy ♥
      Tak tez jak go zobaczyłam to się zakochałam ♥

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) uwielbiam wszelkie bluzy, a ta pasiasta jest genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oh, no zegarek już naprawdę z klasą, podoba mi się! ;-)
    cake-with-cream.blogspot.com - zapraszam na swojego raczkującego bloga, będzie mi miło, jeśli wpadniesz! :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mraśnaa Bluza *__*


    Zapraszam do sb ; http://modowydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna czapka! Życzę zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń