♥ Korzenne marzenia ♥

Witam was moi kochani, od dawna już zbieram świąteczne inspiracje. Przez przypadek wpadły w moje rączki stare zapomniane bombki, którym podaruję nowe życie. Jestem zakochana w odnawianiu starych przedmiotów mam do tego ogromną cierpliwość i wyobraźnię.  W tym roku planuję stworzyć świąteczne wianuszki, odnowić bombki metodą de'cupage ♥i wiele wiele innych. Mam nadzieję że wystarczy mi czasu by się z wami tym wszystkim podzielić. Oczywiście nie obejdzie się też bez świątecznych przepisów inspirowanych Gordonem Ramsayem. Bez pomysłów na prezenty też się nie obędzie, więc zapraszam w tym miesiącu po świąteczne inspiracje. Dzisiejszy post to taka zapowiedź tego co będzie się działo na moim blogu w najbardziej świątecznym miesiącu ♥






Bluzka /H&M  Kurtka / H&M   Zegarek /Daniel Wellington♥   

Share:

23 komentarze

  1. Zegarek to ja Ci zabiorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny zegarek!
    i kwiat we włosach <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit ;) I ogólnie ciekawie piszesz ;)


    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej, jaka ty jesteś śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, o czym mówisz. Ja lubię przerabiać stare meble :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie powodzenia w odnawianiu bombek! Na pewno będą wyjątkowe :)

    Wspaniale wyglądasz :) A poza tym wydajesz się naprawdę pozytywną osobą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam, czekam, czekam! Jesteś bardzo kreatywną osobą i pomysły na prezenty mogą być rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie tutaj u Ciebie na nowej notce:)) Aż miło popatrzeć, dzięki śliczne za wizytkę u Nas, ślemy uśmiech :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. kwiat we włosach fenomenalny:))*

    OdpowiedzUsuń
  11. no to czekam na zdjęcia tych bombek! :) przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie! Piękna koszula!

    OdpowiedzUsuń