♥ Christmas gifts ♥



Witajcie kochani dzisiaj przedstawię Wam jeszcze jeden post z inspiracjami świątecznymi. Dzisiaj na stronie iperfumy zajmiemy się zakładką WŁOSY  przedstawię Wam produkty które uwielbiam i z chęcią podarowałbym je bliskim osobą.
Zacznę od suszarki Babyliss Pro Dryers Wild Collection Bambino 5510LPE. Każda kobieta potrzebuje suszarkę do włosów ponieważ większość stylizacji wykonuje się właśnie przy jej użyciu. Suszarka Bazyliss Pro Dryers Wild Collection Bambino 5510LPE jest wyjątkowa ponieważ wystarczy zmienić końcówki i mażemy uzyskać proste włosy lub cudowne puszyste loki. Ja od wielu lat korzystam z suszarek  Bazyliss dzięki czemu używanie  prostownicy staje się zbędne. Największy plus tych suszarek jest zmienność  końcówki dzięki czemu możemy stworzyć delikatne fale lub bujne loki. Oczywiście do zestawu przydałby się nam jakiś cudowny olejek który po wysuszeniu włosów pomoże nam w stylizacji i doda nam blasku. Ja wybrałam  Schwarzkopf Professional BC Bonacure Oil Miracle kuracja do włosów do włosów grubych, suchych. Olejek ten jest jednym z lepszych i zdecydowanie fantastycznie działa. Wystarczy kilka kropel po wysuszeniu włosów by nabrały one blasku i zdrowego wyglądu. Zapach jest cudowny i utrzymuje się kilka dni dzięki czemu przez cały czas czujemy się świeżo. Olejek nie przetłuszcza włosów  pozostawia na włosach tylko delikatna poświatę. Buteleczka 100 ml bez problemu wystarczy na pół roku przy mojej długości włosów. A jeśli się czesać to czym żeby nie zniszczyć włosów ? albo co by nie czesać się ze łzami w oczach ? Tangle Teezer Salon Elite do włosów to szczotka która towarzyszy mi od wielu lat. Nie wyobrażam sobie innej szczotki przy mojej długości włosów kołtuny i zaplatane włosy to codzienność. Ze szczotką Tangle Teezer Salon Elite  to nie problem dzięki dużej ilości igiełek delikatnie bez ciągnięcia radzi sobie z każdym problemem. TO MOIM ZDANIEM NUMER JEDEN NA LIŚCIE PREZENTÓW. To szczotka za którą oddałabym ostanie pieniądze jest warta wszystkiego. Moje znajome taż ją mają i bardzo bardzo kochają. Jeśli już wysuszyłyśmy  i wyczesałyśmy włosy to czas na stylizację. Ja najbardziej lubię robić to przy użyciu pianki, ale wtedy działam w innej kolejności. Rozczesuję mokre włosy  po czym nakładam piankę i wtedy końcówka do loków suszę włosy. Moja ulubiona pianka to Nivea Volume Sensation pianka do włosów utrwalająca do zwiększenia objętości ponieważ nie skleja włosów. Pomimo tego że włosy są utrwalone wyglądają bardzo naturalnie.  I oto moje pomysły na prezent są to produkty które przydają się każdej kobiecie. No bo przecież chodzi o to żeby korzystać z prezentu a nie rzucić go w kąt . Miłych zakupów dla bliskich moim zdaniem strona iperfumy.pl to najlepsze miejsce do tego typu zakupów, ja na pewno znowu zamówię  tam masę trafionych prezentów.  Kochani pamiętajcie o tym żeby pomyśleć o guście, kolorach czy tez ulubionych zapachach naszych bliskich. Najlepiej wybierzcie się na wspólnie zakupy na pewno coś wpadnie jej / jemu w oko. Później spokojnie możecie wrócić do domku i zamówić, to będzie stu procentowo trafiony prezent. Więc życzę Wam miłych przedświątecznych zakupów w miłej j spokojnej atmosferze. 

Share:

9 komentarze

  1. świetne propozycje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę Tangle Teezer na prezent to super pomysł, sama miałam kupić siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. macadamia<3 chciałabym mieć ich kosmetyki ale są ceny horrendalne. jednak może się kiedyś rozpieszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. TT to idealny prezent o którym sama marze:d

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe propozycje :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka suszarka;d

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd buty: http://nataszkowiecbabik.blogspot.com/2013/12/christmas-elegance.html ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tangle Teezer to mój ulubieniec ulubieńców!

    OdpowiedzUsuń