♥ Christmas breakfast ♥

Dzisiaj przedstawię Wam mój przepis na świąteczne śniadanie. Jestem zbieraczem wyjątkowych przypraw, syropów , past czyli produktów z długim terminem ważności. W tym poście znowu przedstawię Wam produkty ze strony skworcu.com.pl bo to najbardziej zaufana przeze mnie strona.  Pierwszy produkt to pasta z wanilii składnik większości świątecznych wypieków. Pasta jest bardzo wydajna i magicznie aromatyczna, odkąd pierwszy raz jej użyłam nie wyobrażam sobie używania chemicznych olejków waniliowych czy cukru waniliowego. No i oczywiście syrop klonowy tym razem w słodkiej wersji .

Składniki na bananowy koktajl     : Banan, pół szklanki mleka, pół łyżeczki pasty z wanilii, łyżka syropu klonowego.
Składniki na waniliowe kromeczki : 4 połówki kromek chleba,  jajko, łyżka mleka, pół łyżeczki pasty wanilii, pół łyżeczki syropu klonowego.  Cukier puder do posypania 

  1. Składniki na koktajl wrzucamy do blendera, miksujemy około minutkę(Do uzyskania puszystej masy)
  2. Przelewamy do ulubionego naczynia , dekorujemy . Ja stawiam na minimalizm.
  3. Jajko rozbijamy z resztą składników. Namaczamy kromeczki i wrzucamy na patelnie z rozgrzanym olejem. 
  4. Pieczemy do uzyskania złotego rumianego koloru. 
  5. Kromeczki posypujemy mocno cukrem pudrem z dwóch stron
  6. I wszytko jest już gotowe do podania
Życzę smacznego kochani.





Syrop klonowy / TU    Pasta z wanilii /TU


Share:

17 komentarze

  1. ja nie mogę jeść bananów:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wygląda :) Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  3. same zdjęcia wywołują napad wilczego apetytu :D

    świetny blog, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to przepysznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięx :> niezmiernie Nam miło :) A Ja lubię Twoje fotki:) zaraz na fb Cię poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe:*


    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na posta :) Oby więcej takich !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwiebiam syrop klonowy. Wykorzystuję go wielokrotnie w kuchni.

    OdpowiedzUsuń