Mikołajkowy dzień

Witajcie moi Drodzy czytelnicy, mikołajki już za nami. Wszytko wskazuje na to że ten rok się kończy. Moim jedynym postanowieniem jest brak postanowień i pustych obietnic. Wczorajszy dzień zaczął się fatalnie od badań i wizyt lekarskich, jak to moja pani doktor powiedziała " Miałam nadzieję że to będzie prezent i w końcu się czegoś dowiemy". Moje podejście do tej sytuacji jest zupełnie inne. Kadik jako że jest cudowną siostrą zabrała mnie w kilka fajnych miejsc, dzięki czemu ten dzień nie był całkiem stracony. W tym roku dostałam masę rzeczy, ale jedna jest zdecydowanie wyjątkowa. Mój nowy miś  chętnie się nim zaopiekuję. Mam nadzieję że te mikołajki są początkiem ciepłej świątecznej atmosfery. Ja osobiście jestem świątecznym maniakiem i nie mogę się już doczekać ♥






Share:

22 komentarze

  1. w takim razie dużo zdrówka zycze;)));* rodzina to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zdecydowanie jestem świątecznym maniakiem <33.

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie zdjęcie! dokładnie tak pakowałam prezenty w zeszłym roku:D ja już też chcę święta ale jednocześnie, niech się nie śpieszą bo za szybko przeminą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie święta w tym roku wyjątkowo cieszą , bo pierwszy raz spędzimy ją z córeczką 5-miesieczną ~~

    Serdecznie pozdrawiam z : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/12/winter-oh-no.html i dziękuję za ewentualne odwiedziny.
    A ja na pewno będę tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie mogę się doczekać Świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już czekam, na święta! Uwielbiam je, ale jak co roku mam jeden problem, nie wiem co kupić tacie na święta! Mężczyznom nigdy nie wiem co kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam święta i czekam na nie z wytęsknieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam Święta i nie mogę się ich doczekać. ;* Świetne zdjęcia. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, a Tobie co dolega? Pięknie przystrojone prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To fakt - Mikołajki rozpoczynają na dobre taki świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki różowy miś :)
    Ja w tym roku będę na Święta u chłopaka 2 rok pod rząd! Następny rok w moim domku...

    obserwuję*
    http://vogueswing.blogspot.com/2013/12/giveaway-rozdanie-100.html
    A przy okazji zapraszam na rozdanie do zdobycia 100$ w Sheinside ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się ostatnio nachodziłam po lekarzach. Jeszcze jutro muszę iść po wyniki :( ale chyba ze mną coraz lepiej.
    Zdrówka życzę!
    Mi może mikołaj przytacha miśka od fundacji TVN :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze lubiłam dawać paczki, dziś wybieram się na świąteczne zakupy :) Świetne zdjecia, mam pytanie sama robiłaś wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia. Ja już od 2 miesięcy czuję święta ;D


    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też jestem świątecznym maniakiem <3 A miś cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję ślicznie za komentarz, klikam opcję follow, w podziękowaniu. Bardzo Nam miło :) Jaki słodki Misiu w Twojej notce, uroczo:)) pozdrooo

    OdpowiedzUsuń
  18. co je w środku;)


    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń