♥ Chudniemy bez diety ♥

Witam Was kochane jakoś się tu przebiłam pomimo tego, ze powinnam się uczyć do egzaminu z chemii. No tak jakoś to przetrwam, ale do rzeczy czyli temat z nagłówka. Troszkę zdradzę Wam mój sekret jak utrzymać wagę, ale będzie to wyglądało jak dziennik. Czyli dzień dobry, więc zaczynamy od śniadania moje ulubione to owsianka z kawałkami gorzkiej czekolady, bakaliami, owocami. Kolejna propozycja śniadania to jogurt naturalny z musli do tego zielona lub czarna herbata ♥ Następnie drugie śniadanie zdecydowanie są to najważniejsze posiłki w całym naszym dniu. Nie powiem ja też czasem je omijam... Kolej na obiad czyli omijajmy tłuszcz za daleka ! Do ziemniaków wcale nie trzeba dodawać masła, mięsa wcale nie trzeba piec na oleju. Obiady zrobione na parze lub w rękawach nie są wcale gorsze od tych pieczonych w tłuszczu lub z jego dodatkiem. Mam  14  więc koniec z cukrem i z owocami ponieważ w nich tez jest dużo  cukru. Kolej na podwieczorek sałatki, grzanki co tylko sobie wymarzycie. Kolacje jemy najpóźniej o 21 wcale nie o 18 jest to stek bzdur... Jeśli ktoś pracuje do 1:00 w nocy to chyba musiał by umierać z głodu, chodzi bardziej o ty by nie jeść przed snem jakieś 2-3 godzinki. Teraz informacje czysto teoretyczne. Jeśli chcesz wyglądać szczupło i zdrowo, pij dużo wody najlepiej 2 litry dziennie. Posiłki spożywaj w odstępach 2,5 -3 godziny, jeśli dłużej nie jesz twój organizm zaczyna odkładać tłuszcz na czarną godzinę i grubniesz. Zamiast przekąsek sięgaj po owoce i warzywa, orzeszki, nasiona, wszelakie bakalie. Są to podstawowe zasady zdrowego czy tez poprawnego żywienia. Dzięki którym ja czasami pozwalam sobie na pizze i zdecydowanie wcale nie odmawiam sobie słodyczy, a i tak moja figura nie zmienia się o rozmiar więcej. Życzę Wam miłego wieczoru, ja idę spędzić cudowny wieczór w łóżku sam na sam z chemią ♥








Katanka /Genpoint   Spodenki Wrangler  Zegarek /Daniel Wellington♥   

Share:

21 komentarze

  1. bardzo ładne zdjecia! :) ja wyznaje podobne zasady i staram sie pic duzo czerwonej herbaty :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Ja jestem od niedawna zwolenniczką ruchu i polecam bieganie - zdrowie, sylwetka i uśmiech na twarzy gwarantowane :)
    A poza tym należy jeść zawsze wszystko to, na co mamy ochotę, bo nie ma nic lepszego niż jedzenie :D
    Pozdrawiam i powodzenia z chemią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z odchudzaniem trzeba ostrożnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przeuroczo, a takie jasne kolory idealnie do Ciebie pasują! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia:D Twoje rady są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz,że tak zapytam wprost,ale trafiłam tutaj z Twojego fanpage z konkretnym pytaniem: pisałaś,że straciłaś troche cm i kg,sporo?
    Bo to wszystko jest chyba zależne od organizmu i zdrowe odżywianie wraz z ruchem na każdego działa inaczej..
    Ja w 2m-ce straciłam dopiero zaledwie 3kg przy dużym pilnowaniu siebie,ruchu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wprowadziłam "DIETY" po protu zaczęłam się zdrowiej odżywiać i więcej ćwiczyć:)
      Moim zdaniem dużo jak patrze na zdjęcia z przed dwóch lat to jest duża różnica :)
      Bardziej chodzi o to żeby czuć się dobrze w swoim ciele niż o liczenie centymetrów i kilogramów :) Ja je straciłam nie wiem dokładnie ile, ale dotarłam do momentu kiedy zaakceptowałam siebie i to było największe zwycięstwo :) I o to właśnie chyba chodzi żeby skończyć z takim efektem

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź :)
      u mnie najlepsze jest to,że gdy np 2 lata temu ważyłam więcej jak teraz to wyglądałam lepiej :/
      ale drobnymi kroczkami może uda mi się zejść chociaż 1 rozmiar ;)

      pozdrawiam,Karina

      Usuń
  7. cudownie tu u Ciebie ! sweterek prześliczny :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczo wyglądasz w tej fryzurze!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym co napisałaś, jeśli człowiek się zdrowo żywi to wcale nie musi sobie odmawiać słodyczy np. gorzkiej czekolady. Ja jem dość dużo, ale zawsze uważam, by to co jem było zdrowe. Świetna sylwetka i bardzo fajny blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie kochana :) Tych samych zasad staram się trzymać :) Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja staram się trzymać tych zasad, ale jak wiadomo nie zawsze mi wychodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. od jutra trzymam się tych zasad i zobaczymy co z tego będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama prawda! ;) Jak człowiek głodny, to człowiek zły;D Do szczęścia trzeba tylko częstych, dobrze skomponowanych posiłków. Wtedy i drobne grzeszki ujdą nam płazem ;) Poza tym tooo...super wyglądasz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. z owoców nie można jeść bananow, gruszek i winogron i tyle :)

    OdpowiedzUsuń