♥ Zamknijcie mnie w słoiku na cukierki ♥

Dobry wieczór Państwu dzisiaj coś zwykłego i pospolitego na talerzach. Dzisiaj opowiem Wam coś o sobie, być może odnajdziecie w tym wszystkim tez cząstkę siebie. Kocham swoje życie, każdy oddech i nawet każdy krok i choćby w tył ... Moje myśli, błędy, lęki , humory to przecież ja, niedoskonała zdecydowanie daleka od ideału. I gdy czegoś pragnę z całego serce, bo w całym tym świecie liczy się prędkość. I gdy chce skoczyć z pierwszego lepszego mostu, bo pomimo tego że trzymam moje spełnione marzenie w rękach nie wiem co z nim zrobić. Gdy żyję marzeniami jest lepiej, ale gdy już się spełniają staja się częścią rzeczywistości i stają się nudne jak cały ten świat. Nawet się nie obejrzysz a twoje największe marzenie na świecie zastąpi kolejne jeszcze większe, ewentualnie nie koniecznie lepsze. A ja jestem Natalia i pogubiłam się w tym wyścigu, już na prawdę nie wiem do której mety biegnę. Jestem szczęśliwa, spokojna i z pewnością prawdziwa, jak na razie wystarczy.


Okulary /Firmoo ♥    Kwiaty we włosach /H&M    Zegarek /Daniel Wellington♥   

Share:

13 komentarze