♥ Jedziemy do Tajlandii ♥



Witajcie kochani dzisiaj obiecana Tajlandia. Przepis na kokosowy ryz z mango który potrafi rozkochać w sobie prawie każdego. Połączenia mango i skórki wywołuje we mnie niesamowitą euforię. To zdecydowanie jest tak zwany " sposób na mnie ". Przepis dostałam od mojego przyjaciela Sebastiana .K  który genialnie gotuje. Przepis prawie całkowicie zmieniłam, ale składniki zostały te same. Do rzeczy potrzebujemy Ryż, mleczko kokosowe, cukier, mango i limonkę i opcjonalnie sezam  . Tak jak widzicie na zdjęciach proporcja jest bardzo prosta np: Szklanka ryżu + pół szklanki mleczka kokosowego + pół szklanki cukru.

  1. Gotujemy ryż, gdy już mięknie dodajemy mleczko, a później cukier( ryż doprowadzamy do ulubionej konsystencji. Ja lubię twardy więc używam ryżu do risotto )
  2. Mango kroimy na plasterki i posypujemy starta skórka z limonki ( w tym momencie czuję się jakbym się zakochiwała zdecydowanie ). Ja posypuję jeszcze sezamem ponieważ lubię to połączenie.
  3. Z ugotowanego ryżu tworzymy ulubiony kształt. Możemy użyć foremek do ciastek lub małych miseczek. 
  4. Na ryż nakładamy mango posypane limonką i sezamem.
Koniec tego czarowania, jedyne na co mam czas to jedzenie. W między czasie zdjęcia i tak powstają posty. Pokochałam znowu moje życie, jestem zauroczona nowymi odkryciami ... Życzę miłego wieczoru .









Share:

10 komentarze