♥ Zimowy przegląd modowy ♥

Dzisiaj przedstawię Wam co możecie znaleźć na stronie aupie.com. Czyli cały jesienny asortyment. Przegląd zaczniemy od ciepłych jesiennych sweterków w każdej kategorii znajdzie się coś ładnego. Co kilka dni będę wrzucała tego typu inspiracje. Wszystko Wam podlinkowałam co byście nie musieli szukać Ja osobiście posiadam około 10 takich swetrów oczywiście 2 w paski. Ale ten błękitny w grochy to mi się marzy już od dłuższego czasu.

Aupie TU                        Aupie TU                                       Aupie TU 

Kolejna pozycja to kurtki i płaszcze, które ja osobiście uwielbiam. W mojej szafie goszczą 3 puchowe kurtki, 2 płaszczyki i jeszcze z 5 innych kurteczek. Niby troszkę tego jest ale i tak nigdy nie mam się w co ubrać. Co by nie było nudno dwie  zupełnie inne propozycje na jesień.










Aupie TU                                                          Aupie TU 

Share:

5 komentarze

  1. mi tez sie bardzo podoba ten w grochy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny ten pierwszy sweterek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi sweterek i ta ostatnia kurteczka są cudowne <3

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń