5 powodów za które kocham drogie perfumy ♥




Cześć,
To znowu ja i znowu poruszę temat BLACK OPIUM od ukochanego YSL ♥ Bo mój pierwszy raz z nimi bym fenomenalny. Żaden zapach nie zawrócił mi aż ta w głowie . Pamiętam dokładnie jak zapłaciłam za 50 ml 360 zł i był to jeden z lepszych dni w tym roku. Na mojej ukochanej stronie iperfumy możecie dorwać swoje ulubione zapachy w  genialnej cenie więc zapraszam Was do zakładki PERFUMY po przeczytaniu artykułu. Może i Wy znajdziecie swoje marzenie w dobrej cenie.




  1.  TRWAŁOŚĆ  to coś co cenię sobie najbardziej w perfumach. Uwielbiam czuć zapach moich ulubionych perfum przez cały dzień. Nie zawsze zabieram ze sobą torebkę w której zmieszczą się wszystkie niezbędne rzeczy i do tego perfumy. Kobiece torebki bywają pakowne nad podziw, ale niestety moja już przeważnie jest wypchana po brzegi. ( Ostatnio w MANGO czarny parasol który mieści się w kopertówce. Brawo JA ). Opium to niezwykły zapach który na moich kurtkach i apaszkach potrafi leżakować kilka dni. Tego właśnie szukałam przez lata, och dosłownie skradł moje serce. Może i Wy znalazłyście perfumy o idealnej trwałości i podzielicie się tą tajemnicą ? 
  2. NUTY ZAPACHOWE JAK ZE SNU kawa, różowy pieprz, kwiat pomarańczy, jaśmin, wanilia, paczula, ced. Szczerze warto dać się ponieść fantazji, kawa w tak luksusowym wydaniu to strzał w 10 ! Kochane musicie poznać swoje POTRZEBY zapachowe uwierzcie mi, nie ma nic lepszego niż idealnie dopasowana kompozycja w szykownym fakonie. Warto też eksperymentować z nutami zapachowymi, nie bójcie się pójść do drogerii i skropić skórę czy ubranie perfumami. Po to właśnie są testery by je wypróbować. Prześpij się z nimi może to być upojna noc lub totalna klęska. Perfumy po godzinie potrafią zmienić swój zapach o 160 stopni. Polecam testowanie, a gdy już znajdziesz swój ideał KUP GO ♥
  3. DROGIE PERFUMY NIGDY NIE SĄ AŻ TAK DROGIE JAK CI SIĘ WYDAJE. Owszem gdy zobaczyłam cenę dobijającą pięciu stów w drogerii niemal zemdlałam. Później pomyślałam, albo raczej podliczyłam wszystkie kawy, ciastka, sałatki, obiady, kina, kolacje i milion innych rzeczy w które inwestuję bezsensu pieniądze. Wyszło mi, że w miesiącu mogłabym kupić ze 3 takie flakony... Uwierzcie mi spotkanie w Twoim domu też mogą być świetną zabawą kilka przekąsek + % i ulubione komedie romantyczne ten wieczór musi się udać. Do tego jedno jest pewne twoja karta jest bezpieczna. Wystarczy przelać wszystkie pieniądze na konto oszczędnościowe i wydzielać sobie np tygodniowy limit do którego będziesz miała dostęp.  Uwierz mi wymarzone perfumy czy też inny gadżet będzie Twój szybciej niż myślisz. 
  4. MĘŻCZYŹNI KOCHAJĄ DOBRE PERFUMY pomimo tego, że on nawet nie zapamięta nazwy Twoich perfum zapamięta ich zapach. Gdy wybierzesz jakiś wyjątkowy zapach Twój partner będzie go kojarzył tylko z Tobą. Lub z sytuacją wybierz sama Twój sposób uwodzenia. Musicie mi uwierzyć na słowo to działa. Może Was to zdziwi, ale faceci poruszają tematy zapachów lub po prostu komentują ten który akurat " nosisz ". Wystarczy zwrócić uwagę na jego podteksty czy też reakcje. Może to właśnie perfumy pomogą Ci w zdobyciu faceta.  
  5.  LUBIMY BYĆ WYJĄTKOWE na szczęście coraz więcej kobiet sięga po perfumy z wyższej półki. Każda z Nas znajduje swój wyjątkowy zapach dzięki czemu możemy się z nim zjednoczyć. Jeszcze lepiej gdy będzie z Nami kojarzony, to dopiero zaszczyt.

Share:

2 komentarze

  1. To mój numer 1 zeszłej zimy i już teraz czaję się do zamówienia. Uwielbiam je! Jeszcze nigdy nie miałam zapachu tak do mnie pasującego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam zwracać większą uwagę na zapachy ;) Ostatnio dostałam od chłopaka perfumy Viktor&Rolf Flowerbomb i są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń