5 powodów za które pokochacie wodę termalna


Cześć,
Nie będzie bitwy między La Roche-Posay i Avene. Moim zdaniem obie firmy zasługują na owacje. Dlaczego poruszę temat wody termalnej ? ponieważ  pomogła mi w wielu problemach skórnych. Teraz przedstawię Wam 5 zalet za które ją  pokochacie. Dzisiaj skupimy się na  kosmetykach do pielęgnacji TWARZY





  1. NIE POZOSTAWIA POŚWIATY ANI ZAPACHU. Jak sama nazwa wskazuje woda termalna to woda więc nie posiada ani zapachu ani składników które mogłyby pozostawić nieprzyjemną poświatę na naszej skórze. No ale czy to taka zwykła woda ? Oczywiście nie jest to zwykła woda  w jej skład wchodzą minerały które potrafią zbawiennie działać na nasza skórę. Dzięki swojej formule możemy rozpylać ją do woli na całej powierzchni ciała w przeciwieństwie do innych produktów. Myślę że każda z Was spotkała się z uczuciem lepkości i natłuszczenia po użyciu niektórych toników/ płynów które mają podobne działanie do wody termalnej. Dzięki neutralnemu zapachowi na pewno nam się nie znudzi no i oczywiście nie zacznie drażnić ( ja mam tak niestety bardzo często z kosmetykami). Moim zdaniem to wystarczający powód by zaprzyjaźnić się z tym produktem.
  2. ODŚWIEŻY NASZĄ SKÓRĘ W PODRÓŻY I NIE TYLKO warto mieć wodę zawsze pod ręką ponieważ można jej użyć w każdym momencie. Woda szybko się wchłania więc jest to produkt idealny na upalne wakacyjne dni gdy nasza skóra jest odwodniona. Świetnie sprawdza się również po opalaniu gdy nasza skóra jest odwodniona i przesuszona. Zestaw minerałów pomaga w odzyskaniu równowagi. Możemy również rozprowadzić ulubiony olejek z woda termalną na skórze. Dzięki temu skóra łatwiej go przyjmie dzięki czemu oleista poświata zniknie.  Puszki widoczne na zdjęciach mają pojemność 300 ml / g szczerze używam ich od roku i  La Rosche-Posay zostało większe pół Avene na oko 1/4 puszki. Oczywiście są też podróżne pojemności 50 ml to cena około 10 zł więc warto wypróbować ten cud w podróży.
  3. ŁAGODZI PODRAŻNIENIE PO DEPILACJI moja skóra jest bardzo wrażliwa odkąd zaczęłam chorować i musiałam znaleźć jakiś zamiennik aloesu który zostawiał na mojej skórze nieprzyjemną warstwę. Myślałam, że nie znajdę czegoś równie dobrego... Aż tu nagle wpadłam na pomysł spryskania nóg wodą termalną. Podziałało świetnie moje nogi przestały się rumienić a mieszki włosowe uspokajać. Czasami spryskiwałam całe nogi 3 razy za każdym razem jak woda już wchłonęła w skórę. Zdecydowanie pomaga w łagodzeniu i swędzeniu co często pojawia się po depilacji. 
  4. JEST PRODUKTEM KTÓRY ZASTĄPI TONIK jeśli nie czytaliście jeszcze moich postów powtórzę się. Po każdym kontakcie z wodą nasza cera jest rozregulowana, albo bardziej jej PH. Woda jest twarda  mnóstwo w niej kamienia który źle wpływa na naszą skórę. Skóra gdy wyschnie staje się zaczerwieniona jest ściągnięta i piecze ? To zły znak ! By przywrócić odpowiednie PH naszej skórze warto użyć "toniku" czyli produktu który przywróci stabilność. Tym produktem może być właśnie woda termalna. Uwierzcie mi od pierwszego rozpylenia wody na waszą cerę zakochacie się. To miłe uczucie gdy tysiące kropelek ląduje na Naszej twarzy. Ja rzadko wracam do wacików i zwykłych toników. Polecam gorąco tą metodę osóbkom z wrażliwą cerą. Wiem doskonale, że nawet waciki są w stanie podrażnić ten typ skóry dlatego ta metoda jest idealna.
  5. ŁAGODZI STANY ALERGICZNE (POKRZYWKA) I UGRYZIENIA (OWADÓW) Pokrzywka występuje w dwój odmianach jako choroba przewlekła oraz jako nagła reakcja alergiczna. Jest to dość męczące swędzące bolące i denerwujące. Można by to porównać do ugryzień owadów tylko np 100 na raz. W przypadku pokrzywki jak i owadów warto spryskać miejsce tysiącami chłodnych kropelek. Dzięki temu ukoimy świąd oraz złagodzimy zaczerwienienie. ( mowa  oczywiście o mało nie bezpiecznych owadach typu komar. Jak ukąsi Was szerszeń zgłoście się do szpitala woda termalna nie pomoże ).

Share:

2 komentarze

  1. powiem szczerze, że nie używam ale może się skuszę. Ja mam tak z wodą utlenioną, ratuje mnie w wielu sytuacjach o których wiele osób nie ma pojęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woda termalna jest super, zwłaszcza ta z Avene.
    Wolę ją od toników, w tonikach często znajdziemy alkohol, który może podrażnić skórę, a tu, sama woda! :D

    OdpowiedzUsuń