Wymarzne wakcje w butelce ♥



Dzień dobry kochani,

Jako świeżo upieczony kosmetolog maksymalnie eksperymentuję. Przychodzę do Was z odkryciem tego lata. Wystarczy godzina by znaleźć się w słonecznym MIAMI czy też na egzotycznych Malediwach jakim cudem ? wszystko później wytłumaczę ♥
 Zapraszam na post muśnięty słońcem.







Poszukiwanie profesjonalnych lakierów hybrydowych to dla mnie ogromne wyzwanie. Mam duże wymagania co do wyglądu buteleczek i jakości produktu. Tym razem poszło mi bardzo dobrze. Moim celem stały się wakacyjne neony które  umilą każde wakacje. Przypadkiem wpadłam na stronę  www.misteromilano.pl/  gdzieś tam o nich słyszałam coś tam czytałam... Od razu dojrzałam 3 kolory które zawróciły mi w głowie ♥ Egzotyczne Malediwy,  Taneczna Ibiza oraz Słoneczne Miami ♥ Oczywiście długo się nie zastanawiałam i zamówiłam te cudeńka, ale czy jestem zadowolona ?
Jestem zachwycona spróbuję Wam wszytko dokładnie opisać. Bo gdy już się zdecydujecie, żebyście nie miały wątpliwości. Otwierając paczuszkę zobaczyłam pięknie zapakowane lakiery w fioletowe podarunkowe woreczki do tego troszkę łakoci dosypanych między lakierami. Dziękuję dziękuję i jeszcze raz dziękuję za to, że są na tym świecie osoby które dbają o takie szczegóły. Przesyłka wyglądała cudownie po krótkiej chwili wzdychania zabrałam się za rozbieranie buteleczek z filetowego materiału. Mym oczom ukazały się eleganckie buteleczki w kolorze białym z fioletowymi napisami i srebrnymi zakrętkami. Wyglądają profesjonalnie i luksusowo  idealne do wyeksponowania na stoliku do manicuru.  Już ich używałam więc są też bardzo poręczne . Równo się zakręcają dzięki czemu nasze lakiery dłużej będą nam służyły. Nic się nie ulewa wszytko jest perfekcyjnie dopracowane.  Hybrydy nie są ani  rzadkie ani gęste ich konsystencja jest idealna. Równo rozprowadzają się na płytce nie powstają żadne smugi , druga warstwa koloru wygląda obłędnie. Nie jest rzadki tak jak wcześniej wspominałam dzięki czemu nie rozlewa się na skórki i możemy być pewne długotrwałego efektu.  Pędzelek jest   bardzo fajnie dopracowany co ułatwia nam wprowadzanie poprawek w okolicy skórek i innych zakamarkach naszych paznokci. Lakier bardzo ładnie się utwardza przy 36V. Polecam nakładać cieniutkie warstwy ponieważ kolory są  dobrze na pigmentowane, przez co druga warstwa wygląda perfekcyjnie. Teraz coś o samych kolorach 
    • EGZOTYCZNE MALEDIWY  to kolor soczysty i kwaśny jak cytryna i limonka. Tak właśnie ten kolor kojarz mi z taką świeżością. Można powiedzieć że to  połączenie żółtego i limonkowego w świeżym neonowym wydaniu.  Świetnie pasuje do wakacyjnego szaleństwa. Każdy może sobie pozwolić na odrobinę wakacyjnego luksusu z tymi kolorami. W kroplach wody czy też na plaży w promieniach słońca będzie wyglądał zjawiskowo. 

     
    • SŁONECZNE MIAMI to kolor w którym się zakochałam. Neonowa nuta dodaję pazura w połączeniu z egzotycznymi Malediwami. Kolor to soczysty pomarańcz który zadowoli każdą Fankę dobrej i odważnej zabawy. To kolor idealny na słoneczne letnie dni.  


    ♥ Co tu dużo mówić zobaczcie jak prezentują się na zdjęciach. ♥ Oto zagadka rozwiązana wystarczy godzina i jesteśmy na cudownych wakacjach ♥





    Share:

    0 komentarze