Jak dobrać bieliznę ?

Dzisiaj post o bieliźnie, a dokładniej o tym jak ją dobrać. Niestety aż 80 % kobiet nosi źle dobrany biustonosz.W tym poście postaram się Wam troszkę pomóc. Podzielę się z Wami moimi trikami przy doborze bielizny.







Połączenie czerni i beżu to bardzo uniwersalne rozwiązanie. Bielizna pasuje do większości stylizacji. Na pierwszym zdjęciu widać źle dobrany stanik, bo dekolt wygląda dość biednie. Na drugim zdjęciu jest o wiele lepiej, ale tam już miał udział KRIS LINE kolekcja SENSUELLE ♥ 

 
Czym się kierować przy wyborze biustonosza  ?

  1. Gdy pierwszy raz przymierzacie stanik zapnijcie go najluźniej. Każdy biustonosz delikatnie się rozciąga, dlatego też zostawcie sobie zapas kilku milimetrów. Zapięcie przez cały dzień powinno być nieruchome. Jeśli unosi się niestety jest to oznaką źle dobranego biustonosza.
  2. Nie przyzwyczajajcie się do rozmiaru. Ja prawie za każdym razem mam inaczej dobieraną bieliznę. Od 75C do 85B. Każda firma ma inne wymiary. Czasami ogromna różnicę robią 2 centymetry. Dlatego najlepiej zmierzyć się pod biustem oraz w biuście. Z takimi wymiarami możemy podejść do sklepu lub skonsultować się z brafitterką przez internet. 
  3. Jak sprawdzić czy stanik dobrze leży ? Z tyłu nie powinny powstawać "poduszeczki " wypływające z pod linii stanika. Będzie to oznaka za małego stanika pod biustem. Schylcie się przed lusterkiem i zobaczcie czy czasami nie widać Waszych całych piersi. Będzie to oznaką  za dużej miseczki. 
 ŹLE DOBRANY STANIK !!!


   
 DOBRZE DOBRANY STANIK !!!
 To kilka moich rad do których staram się podporządkować przy wyborze bielizny. Nie raz wróciłam do domu z kiepską bielizną. Oczywiście wtedy jeszcze kompletnie się na tym nie znałam. Na szczęście w salonach z bielizną można coraz częściej trafić na doświadczone kobiety. Internet też jest zasypany poradami i tablicami wymiarów  
Dlaczego wybieram KRIS LINE ?
Wybrałam zestaw Sensuelle. Dbałość o szczegóły mnie urzekła. Beż w połączeniu z delikatna koronką zdecydowanie do mnie przemawia. Ramiączka wykończone oczkami wyglądają elegancko. Koronka nie jest nachalna lecz zmysłowa. Biustonosz jest bardzo wygodny. Do biustonosza wybrałam figi z przezroczystym tyłem. Jestem w nich zakochana ♥ Przód jest klasyczny i elegancki natomiast tył seksowny i zmysłowy. Bielizna Kris Line zdecydowanie potrafi pokreślić kobiece zalety. Jestem bardzo zadowolona z zestawu. Co tu dużo pisać ! Zobaczcie same ten cudowny zestaw ♥ Gdzie jest dostępny o TUTAJ 
 

Dziękuję ♥

Tags:

Share:

4 komentarze