Skin79 Animal Mask

Dzisiaj przedstawię Wam uroczą maseczkę od Skin79.  Seria Animal Mask zdecydowanie wyrwie Was z rutyny i nudy. Dzięki tej maseczce możesz być pandą, małpką, tygryskiem,arbuzem, truskawką i nawet pomidorkiem. Bycie pandą zdecydowanie mi odpowiada. ♥





 Oczywiście wybrałam wariant wybielający z motywem pandy. Pierwszym krokiem przed nałożeniem maseczki powinien być peeling. Na naszej skórze często zbiera się naskórek, sebum, resztki makijażu oraz zanieczyszczenia które łapiemy z powietrza. Dlatego też zwykłe zmycie żelem czy też mleczkiem nie wystarczy. Nasza skóra potrzebuje czegoś mocniejszego. Po pozbyciu się blokady do wnętrza naszej skóry możemy przystąpić do nałożenia maseczki. 

Maseczka ma działanie nawilżające i wybielające. Moja skóra potrzebuje właśnie takiego połączenia. Moje pozostałości po trądziku potrzebują wybielania, a stany zapalne złagodzenia. Maseczka zdecydowanie spełnia moje wymagania, skóra po ściągnięciu maseczki była gładka i nawilżona. 






Maseczka / TU   Bluza / Hollister 

Maseczka świetnie sprawdzi się w momentach gdy brakuje Wam czasu. Wystarczy ją otworzyć i nałożyć na oczyszczoną twarz. Nie trzeba nic rozrabiać ani rozcierać. Wystarczy nałożyć nawilżony żelem płat na całą twarz i pozostawić maseczkę na 15-20 minut.  Domowe spa z pandą ♥ Po 20 minutach twarz wystarczy przemyć wodą. Ja po tego typu maseczkach zawsze rozpylam na skórę wodę termalną. Zdecydowanie Polecam Wam te słodkie maseczki .




Tags:

Share:

4 komentarze

  1. jejej panda <3 też musimy koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie tez by się przydało nawilżenie high level! A gdzie kupic takiego cudaka ? 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.skin79-sklep.pl/produkt/73808-skin79-animal-mask-for-dark-panda.html <3

      Usuń
    2. Dostępne także w perfumeriach douglas

      Usuń