Catrice




Dzisiaj post o moim ulubionym makijażu. Ostatnio odkopałam kilka starych nowych kosmetyków które dostały drugie życie. Dzisiaj skupimy się na makijażu oczu z kosmetykami Catrice. Paletka do brwi jest moją pomocnica od kilku lat. 



To już chyba moja 3 zawsze mam ją w torebce ponieważ ma w sobie pędzelek, pęsetę i lusterko. Nasze brwi z tym zestawem zawsze będą wyglądały perfekcyjnie. Ta paletka przeżywa w mojej torebce, więc mogę stwierdzić, że jest bardzo solidna. Kolejny kosmetyk który wystąpi dzisiaj w poście to paletka trzech cieni deluxe znajdują się tam 3 kolory pierwszy to beżowy róż z drobinkami towarzyszą mu dwie cudowne śliwki. Są to kolory które idealnie pasują do mojej tęczówki dlatego też bardzo często jej używam do wykonania makijażu dziennego.  Kredka do oczu w kolorze pięknego pudrowego różu z drobinkami niesamowicie do mnie pasuje. Bardzo często jej używam, bo nieziemsko wygląda na oku. Wszystkie produkty opiszę Wam dokładnie poniżej. Tym czasem zapraszam Was do mojego ulubionego sklepu internetowego, tam znajdziecie wszystkie produkty o których dzisiaj pisze w zakładce  MAKIJAŻ


  1.  Catrice Kohl Kajal kredka do oczu. Miałam już kilka kredek Kajal, ale żadna nie zrobiła na mnie tak pozytywnego wrażenia.  Pudrowy róż świetnie wygląda w makijażu dziennym. Czasami używam go do zrobienia kreski w towarzystwie beżowych i brązowych cieni. Uwielbiam też zaznaczać nią kącik oka, to zdecydowanie dorny trik dla wiecznie zmęczonych i nie wyspanych. Kredka też świetnie wygląda w makijażu wieczorowym z mocnymi wyrazistymi kolorami. Delikatny róż świetnie komponuje się ze śliwką. Z brązową tęczówką będzie dobrze wyglądać. Kredki są dostępne w kilku kolorach, dlatego każda z Was znajdzie coś z dla siebie.
  2. Catrice Deluxe trio cienie do powiek. Śliwka to moim zdaniem ciężki kolor. Długo szukałam odcienia który nie będzie wyglądał tandetnie, aż w końcu Catrice wypuściło dwie mroczne śliwki w towarzystwie delikatnego beżu z drobinkami. Śliwka też ma w sobie drobinki dlatego też moim zdaniem najlepiej wygląda na  środkowej części powieki. Paleta jest dostępna w 3 wariantach, ale oczywiście są też klasyczne brązy. 
  3. Catrice Prime And Fine zestaw do brwi. To zestaw dwóch odcieni cieni do brwi. Jaśniejszy nakładam zawsze od wewnętrznej strony ciemniejszym wypełniam przestrzenie. W zestawie mamy małą pęsetę którą możemy wyregulować brwi oraz mały pędzelek ze szczoteczką. Dzięki takiemu zestawowi brwi będą uczesane, wystylizowane i pięknie podkreślone. Uwielbiam ten zestaw, a to już mój chyba 3.

Share:

0 komentarze