Jak przygotować idealne stanowisko do manicure


Gdy ja zaczynałam przygodę ze stylizacją paznokci działałam metodą prób i błędów. Kosmetolodzy i stylistki paznokci nie są zbyt skore do dzielenia się wiedzą. Wszędzie wmawiają nam, że każdy jest konkurencją. Ja zdecydowanie jestem innego zdania dlatego też opiszę Wam dokładnie od czego zacząć. Co jest nie zbędne, a co zbędne. Nie zmieszczę tego w jednym poście więc traktujmy tego posta jako wprowadzenie i wypunktowanie najważniejszych rzeczy. Zapraszam do lektury ♥








Zacznę od urządzeń i wyposażenia :

Biurko wraz z półką dostałam od mojego chłopaka na dobry początek. Biurko jest z IKEI bardzo dobrze mi się przy nim pracuje linki do niego znajdziecie TU i TU do półki która jest idealnym uzupełnieniem.
RAZEM 349 zł.







Następnym niezbędnym do pracy urządzeniem jest lampa lupa. Moją kupiłam od dalszej  kuzynki za śmieszne pieniądze bo było to około 40 zł. 
Cena nowej to około 150 zł 

Kolejnym niezbędnym urządzeniem jest lampa UV do utwardzania. Moje obie takie same* pochodzą ze strony SEMILAC. Pierwszą kupiłam TU  kolejną kupiłam w zestawie. Uwielbiam zestawy startowe SEMILAC. Ten z lampą UV 36 W jest niesamowicie tani znajdziecie go TU
Cena lampy 94,70 


Płyny i preparaty : 

  • Aceton  1 litr cena 20 zł dostępny TU
  • Cleaner  500 ml cena 15,46 dostępny TU
  • Uroczy dozownik z pompką 150 ml cena 8,88 dostępny TU 
Na początek te produkty zdecydowanie wystarczą. Claener do przemywania płytki oraz aceton do ściągania hybryd.
Koszt około 45 zł   




Pilniczki i polerki :

Przedstawię Wam moje ulubione 
  • Pilnik banan 100/180 Semilac Quality cena 5 zł dostępny TU
  •  Blok polerski Semilac Quality cena 3,50 zł dostępny TU 
  •  Pilnik drewniany różowy 120/180 Semilac Quality cena 4 zł dostępny TU
  • Patyczki bambusowe 100 sztuk cena 30 zł dostępne TU 
Razem 13 zł ( cena za zestaw dla jednego stałego klienta )

Lakiery:
Moim zdaniem na początek idealna liczba kolorów to 15. Oczywiście później regularnie dokupujemy lakiery i mamy piękną kolekcję ♥ Ja mam już   Wszystkie kolory dostępne TU 
Cena za 15 kolorów to około 435 zł 
Do tego oczywiście Baza i Top ja najbardziej lubię te podstawowe Baza TU i Top TU   
RAZEM OKOŁO 500 zł 




 Dodatki i gadżety.

Najcudowniejsze filiżanki dla naszych klientek dostępne TU  cena to tylko 29 zł ♥
 Chusteczki w eleganckim opakowaniu idealne do stanowiska 9 zł dostępne TU  
Niesamowite ołówki z cyrkoniami cena 44 zł za zestaw dostępne TU  
Stanowisko bez firmowych ręczniczków to nie stanowisko. Cena 15 zł dostępne TU 
Lizaki dla ulubionych klientek cena 5 zł dostępne TU

RAZEM 102 zł za cudowne gadżety reklamowe 







Do tych kosztów należy doliczyć jeszcze koszty dezynfekcji i sterylizacji. Podstawowe bez użycia cążek i tego typu rzeczy to około 200 zł.

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Sumując te kwoty wychodzi nam, że podstawowe stanowisko pracy to koszty około 1300 zł :) Nie jest to duża kwota tym bardziej, że to moje hobbistyczne stanowisko. 





 Niech ten post Wam służy przy kompletowaniu pierwszego stanowiska ♥

Share:

4 komentarze

  1. Ekstra! Ja swoje stoisko długi czas ulepszałam! U mnie jest ten minus, że wszystko wożę co tydzień studia-dom-studia-dom więc muszę oszczędzać miejsce, ponieważ to wszystko sporo waży! Ale już marzę o skończeniu studiów i pracowania w 1 miejscu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaa, niezła kolekcja lakierów Semilaca Ci się uzbierała, ten koralowy jest niesamowiity, uwielbiam pracować na lakierach tej firmy, nistety nie mam jeszcze tak uroczo skomponowanego stanowiska ale wszytsko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku chciałabym się dorobić takiej kolekcji lakierów bo kocham Semilaczki <3 ale za to mam taki podłotkietnik do pracy przy manicurze z Semilaca, polecam bardzo wygodnie sie nia nim pracuje :)

    OdpowiedzUsuń