O.P.I Hello Kitty




Dzisiaj napiszę Wam niesamowicie słodki post. Będa to lakiery O.P.I z limitowanej kolekcji Hello kitty ♥ Jestem zachwycona ich wyglądem i jakością.O.P.I to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. 






Ich popularność budowana jest na mocnych i stabilnych fundamentach. Jakość produktów jest znakomita świetnie się utrzymują do tego wyglądają nieziemsko. Zawsze nadążają za trendami ciągle tworzą nowe kolekcje związane z wydarzeniami, trendami i świętami. Jestem ich wielką fanką. Odkryłam tą niesamowitą kolekcje jakiś czas temu. Kolory są obłędne dzisiaj.zajmiemy się brokatowymi cudami z drobinkami. Wiele salonów kosmetycznych pracuje na produktach O.P.I. Nie dziwię się ponieważ to jedna z niewielu marek która zapewnia nam najwyższą jakość i efekt idealnego manicuru. Kolejną wielką zaletą jest gama kolorów. Tutaj powinny pojawić się fajerwerki, bo kolorów jest aż 300 ! Firma zagościła i uszczęśliwiła kobiety z ponad 100 krajów moim zdaniem jest to niesamowite osiągnięcie. Ostatnio nasz Maff pisała o tym jak to cudownie współpracować z CocaCola ♥ O.P.I też stworzyło coś wyjątkowego z okazji 125 rocznicy. Osobiście widziałam ten lakier z niesamowitymi drobinkami i serduszkami. Mam słabość do Hello Kitty chyba od gimnazjum. Jak tylko zobaczyłam tą kolekcje stwierdziłam, że O.P.I jednak dba o wszystkich swoich klientów. Są w stanie trafić we wszystkie gusta nawet te bardzo wygórowane.  Znajdziecie tą limitowaną kolekcję w moim ulubionym internetowym sklepie w zakładce MAKIJAŻ, a dokładniej O.P.I



  • OPI Hello Kitty lakier do paznokci. Dzisiaj wybrałam Charmmy & Sugar oraz Kitty White. Ja lakierów z drobinkami, poświatą lub te z efektem tafli wybieram jaki lakiery nawierzchniowe.  Te kolory świetnie wyglądają na słodkich pudrowych różowych. Chociaż z pastelowymi kolorami też się świetnie skomponują. Ostatnio bardzo popularny był efekt syrenki. Aplikacja raczej nie najłatwiejsza i do tego lakier który szybko zasycha nie ma szans. Efekt był słaby a odpryskująca syrenka denerwująca. Znalazłam idealne zastępstwo w postaci lakieru O.P.I króre  tworzy an paznokciu piękną taflę. Jestem zachwycona efektem. Charmmy & Sugar to bardzo gęsto zasypany drobinkami lakier dwie warstwy wystarcza dla świetnego efektu. Jestem z nich niesamowicie zadowolona. Są piękne i do tego ta jakość.

Share:

0 komentarze