Co warto kupić w maju / LETNIE ZAKUPY


Ostatnio znowu wybrałam się na zakupy. Tylko różnica jest taka, że zainspirowało mnie to do stworzenia nowej serii postów na blogu. Będę przedstawiała Wam co aktualnie można dostać w sieciówkach. Mam nadzieję, że mój pomysł Wam się spodoba. Będę łączyła sklepy stacjonarne z internetowymi. Na pierwszy strzał idą sieciówki LPP.



 Czarna bluzka TUTAJ

 Szara bluzka TUTAJ

Różowo czarne okulary TUTAJ 


Przezroczyste okulary dostępne TUTAJ 

Promocja trwa ♥ Drugie okulary -50% 









 Koszulka z aplikacją TUTAJ





 Bluzka we wzory TUTAJ





Dzianinowa kamizelka TUTAJ  




Torebkę i łańcuszek można kupić w stacjonarnych sklepach HOUSE 

Tags:

Share:

3 komentarze

  1. mi by się przydały jakieś zwiewne sukienki i spodniczki, tym bardziej, że za póltora tygodnia wylatuję na urlop ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń