Truskawkowa rozkosz





Sezon truskawkowy otwarłam już jakiś czas temu. Truskawki w sklepach jeszcze nie mają letniego zapachu. Odnalazłam idealny zamiennik i pocieszacz.

 Sweet Strawberry to zapach świec. Zapach jest bardzo zbliżony do soczystych dojrzałych truskawek. Po rozpaleniu w pomieszczeniu unosi się delikatny słodki zapach. Czas palenia świecy to około 25 godzin.  Jestem bardzo mile zaskoczona jakością świec. Cena jest bardzo zachęcająca, świeca kosztuje 6,50 zł dostępna TUTAJ .


 Do kompletu dobrałam sobie 9 podgrzewaczy w cenie 4,99 zł dostępne TUTAJ  Zapach jest taki sam jak w dużej świecy. Jestem bardzo zadowolona z obu produktów. Polskie świece to naprawdę tanie produkty w świetnych cenach. 


Produkty są dostępne w wielu wariantach zapachowych. Faktury świec są bardzo zróżnicowane.  Jeśli szukacie prezentu będzie to bardzo dobry wybór. Na stronie są też dostępne świeczniki oraz kominki. Jeśli jesteście ciekawi co jeszcze jest dostępny w tej hurtowni zapraszam TUTAJ.

Share:

3 komentarze