WYJĄTKOWA BIŻUTERIA


Dzisiejszy post będzie wspaniały. Uwielbiam  rzeczy stworzone ręcznie z odrobiną szczęścia. Niejednokrotnie tworzyłam biżuterię, bo jestem takim małym artystą. Wiem ile trzeba włożyć w to serca i pracy. To nie chińska bransoletka warta kilka złotych. Dlatego chcę Wam przedstawić  bransoletki Purple Tree. Dużo się zmieniło, ale nie moje upodobania. Jeśli pamiętacie moje stylizacje, to właśnie w nich gościły te małe arcydzieła. Dzisiaj przedstawię Wam moje dwie nowości.








Biały Agat nazywany jest kamieniem sukcesu, dlatego życzymy, aby ta orientalna bransoletka pomogła Ci zrealizować marzenia ♥

Koraliki z Agatu mają niesamowitą fakturę. Każdy koralik ma swój własny charakter, ale mi najbardziej przypominają oszlifowaną kulę mroźnego śniegu. Bransoletka będzie idealna w upalne dni. Biały w połączeniu ze złotem daje  elegancki efekt. Delikatne zdobienie bransoletki piórkiem i frędzelkiem niesamowicie zawróciło mi w głowie. Bransoletka jest piękna.




Mięta i srebro to orzeźwiające połączenie - niech ta bransoletka hematytów, amazonitów i kryształów górskich, zapewni Ci zawsze dobrą energię.

Kolejny wybór padł na niesamowicie świeżą miętę. Jak już wcześniej pisałam kiedyś też tworzyłam biżuterię. Jestem pod ogromnym wrażeniem doboru surowców do stworzenia tej bransoletki. Srebrne hematyty o niesamowitym i głębokim odcieniu srebra w towarzystwie kryształów górskich, to bardzo eleganckie połączenie. Miętowe amazonity łagodzą elegancki styl i nadają bransoletce świeżości i lekkości. 

Te bransoletki na pewno będą mi towarzyszyły latem. Do lekko opalonej jak i mojej bladej karnacji będą świetnie pasowały. Bransoletki są wykonane z wysokiej jakości surowców. Moje poprzednie bransoletki mam już około 4 lata i są nadal w świetnym stanie. Dlatego też jestem pewna jakości i wytrzymałości tych cudeniek. Bransoletki są zawsze pojedyncze nie ma drugiej takiej samej ♥ Dlatego też Wasz prezent zawsze będzie unikalny i wyjątkowy. Na ich stronie na facebook znajdziecie wiele inspiracji KLIK.





Chcecie dowiedzieć się więcej o tych wyjątkowych bransoletkach ?  Zapraszam Was TUTAJ  ♥Jeśli szukacie wyjątkowego prezentu na dzień MAMUSI ♥ upominek ślubny lub po prostu prezent bez okazji Purpe Tree to idealny wbór. 

Share:

1 komentarze