Calvin Klein Down Town







Maj to taki miesiąc w którym już delikatnie czuć lato. Dlatego też wybrałam dla Was lekki elegancki zapach. Dzisiaj spróbuję Was nim oczarować. Calvin Klein to oczywiście amerykański projektant mody który w  1968 roku uruchomił swoją firmę. Oprócz odzieży i  zegarków stworzył sygnowane swoim nazwiskiem perfumy.



  Zapachów  dla kobiet jak i dla mężczyzn powstało całkiem sporo. Kilka zapachów to już typowe klasyki. Jedne z bardziej popularnych to Euforia w kilku odsłonach oraz IN2U uwielbiana przez młodych i pełnych energii ludzi.  Zapach Reveal też należy do moich ulubieńców i do tego ten kształt flakonu. Reveal jest ciężki dlatego też wróce do tematu jesienią. Nie miałam jeszcze nigdy w swojej kolekcji CK ONE to chyba najwyższa pora ponieważ letnie zapachy prezentują się zachęcająco. Jak sami widzicie perfumy Celvin Klein  są naprawdę różnorodne. uwielbiam takie podejście do klientek. Tym bardziej, że ja mam spora kolekcje perfum i zdecydowanie dzielę je ze względu na okazje czy też porę roku. Dzisiaj do recenzji wybrała Down Town bo moim zdaniem to lekki i przyjemny wiosenno letni zapach. Zapach ten znajdziecie w PERFUMY, a dokładniej Celvin Klein




  •  Calvin Klein Downtown woda perfumowana dla kobiet. Flakon perfum jest zupełnie nowoczesny. Zdecydowanie różni się kształtem i stylem od klasycznych. Flakon idealnie leży w dłoni, dlatego też aplikacja i rozpylanie zapachu to prawdziwa przyjemność. Połączenia srebra z różowym kolorem jest świetne. Przedstawie Wam nuty zapachowe Skład Głowagruszka, tunezyjskie neroli, śliwka, bergamotka, włoska cytryna Sercegardenia, różowy pieprz, liście fiołka Podstawa piżmo, benzoina, kadzidło, wetiweria, cedr Wyraźnie wyczuwam śliwkę i gruszkę ich słodki aromat zdecydownie mnie pobudza. Każda kobieta powinna je mieć w swojej kolekcji.  Z tym zapachem na prawdę miło jest zacząć dzień. Zapach utrzymuje się bardzo długo. Na szalikach i płaszczach towarzysza mi cały dzień. Uwielbiam ten letni zapach przypomina mi o zbliżającym się sezonie letnim. Ciepłe wieczory w towarzystwie tego zapachu będą bardzo romantyczne.


Share:

0 komentarze