SEMILAC


 Dzisiaj klasycznie i różowo. Moim ostatnim odkryciem jest głęboka czerń z drobinkami. 103 to jeden z moich ulubionych kolorów. Intensywna malina pasuje do złota i głębokiej czerni.









Semilac 081 Night In Vegas. Nie mogłam sobie wyobrazić jak przez czarny mogą prześwitywać drobinki. Gdy tylko do mnie dotarł bardzo szybko go przetestowałam. Na zdjęciu widać efekt po nałożeniu 3 warstw. Moim zdaniem efekt jest piękny.
Semilac 103 Elegant Raspberry. Soczysta malina idealna na lato. Nie jestem fanką neonów, a ten kolor idealnie zastępuje mi mocne różowe neonowe odcienie. Dwie warstwy zdecydowanie wystarczą by uzyskać piękne krycie.

Kolorki świetnie trzymają się płytki ♥



Share:

2 komentarze

  1. Piękny efekt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio sporo klientek pytało mnie właśnie o tego semilaca z drobinkami więc w końcu zamówiłam go do salonu, już sie nie mogę doczekać aż przyjdzie

    OdpowiedzUsuń