Lacoste




Maj się już kończy dlatego też postanowiłam pokazać Wam jeszcze jeden zapach. Wygląda świetnie i do tego ta słodka zawartość. Ten zapach często jest nazywany " Różowa Lacosta" niejednokrotnie moje koleżanki właśnie tak o niej mówiły.



 Szczerze przyznam, że jest to mój pierwszy zapach tej marki. Jestem jednak wielką fanką męskich zapachów. Mój chłopak dostała ode mnie kilka flakonów tej klasycznej Lacosty L.12.12 polecam niebieską i zieloną.  Męskie zapachy utrzymują się  bardzo długo. Kolejną zaletą jest bardzo poręczna buteleczka którą mężczyzna może zabierać ze sobą.. 30 ml to mistrzostwo świata. Długo się zastanawiałam nad wyborem czegoś bardzo wyrazistego, ale zarazem pasującego do lata. Bo skoro ostania propozycja letnia była słodka i lekka to ta musi być wyrazista i mocna. Nie możemy prze tym zapominać o kobiecości i uwodzicielskiej nucie. Bo przecież po rozpyleniu zapachu mamy być pewne siebie. Do tego flakon idealny różowy i elegancki. Tak jak w poprzednim typie róż i srebro, ale o tym wszystkim napisze poniżej. Tych perfum możecie szukać w zakładce PERFUMY, a dokładniej w marce LACOSTE na pewno znajdziecie coś dla siebie.  Zapraszam Was na stronę iperfumy ja w dziale perfum spędzam czasami kilka godzin.



  • Lacoste Touch of Pink woda toaletowa dla kobiet. Flakon jest dość wysoki ma kształt przypominający trójkąt o zaokrąglonych bokach. Świetnie się go trzyma  w dłoni. Zatyczka ma identyczny kształt jak flakon. Można go bez wahania wrzucić do torebki ponieważ zatyczka dobrze się trzyma. Więc nawet małe turbulencje nie zaszkodzą. Buteleczka jest piękne wykończona. Dolne szkło jest mocno różowe, przechodzi w jaśniejszy kolor efektem ombre. Jestem zachwycona ponieważ w tym sezonie znowu będzie to bardzo modny motyw. Zapach  przez swoje nuty zachwyca i zaskakuje  Skład Głowa brzoskwinia, pomarańcza, kardamon, czerwona pomarańcza, kolendra Sercekolendra, kardamon, jaśmin, wczesna marchew, liście fiołka Podstawawanilia, piżmo, drzewo sandałowe. Brzoskwinia i kardamon nadają zapachowi elegancji. Zapach nie jest typowo lekki jest wyrafinowany z nuta słodyczy. Utrzymuje się bardzo dobrze. Będzie idealanym uzupełnieniem letnich stylizacji.

Share:

1 komentarze