5 POMYSŁÓW NA SPĘDZANIE JESIENNYCH WIECZORÓW


Dzisiejszy post będzie o 5 rzeczach które lubię robić w długie jesienne wieczory. Już niebawem przestawimy nasze zegarki i nasze wieczory się wydłużą.


1.Możemy zmienić wystrój w naszych domach. Jeśli przybija Was monotonia związana z tym jak wyglądają Wasze pomieszczenia, zmieńcie coś ! Jesienne depresja dopada prawie każdego, brak energii i humoru do tego deszczowa pogoda. Wasz dom jest bardzo ważnym i miejscem powinien napawać Was dobrą energią. Ja tej jesieni zainwestowałam w szarość, bo idealnie komponuje się z resztą pastelowych rzeczy. Najbardziej zadowolona jest z poduszki w kształcie PUSHEENa. Jest niesamowicie milutka w dotyku idealna do tulenia. Ja  zamawiałam ją TUTAJ. Jestem BARDZO zadowolona z jakości !



2.Kupcie sobie nowy koc. Ja oszalałam na punkcie koców w kształcie ogonów syreny. Koc jest niesamowicie milutki i świetnie wykonany. Jest bardzo ciepły i do tego tak uroczo wygląda. Jak tylko pierwszy raz go zobaczyłam oszalałam ze szczęścia. Wieczory w takiej syrenie to wielka przyjemnosć. Długo zastanawiałam się nad kolorem i materiałem, ale trawiłam w 10 ! Dlatego polecę Wam sklep z którego ja zamawiałam moją syrenę TUTAJ. Jest długa i wykonana z przyjemnego materiału do tego dotarła do mnie po 2 tygodniach ♥


3.Czytanie  książek w jesienne wieczory sprawia mi ogromną przyjemność. Gdy zapada zmrok czytanie nabiera niesamowitego klimatu.





4.Sporządzanie magicznych eliksirów. Uwielbiam grzańce w formie herbaty, wina czy też piwa. Jestem fanką korzennych przypraw i dodaję je dosłownie do wszystkiego. Doskonale wiecie jak lubię słodkości. No więc zamówiłam sobie słodkiego kota na moje wieczorne grzańce. Jest on szklaną buteleczką w silikonowym futerale. Zamawiałam go TUTAJ.


5.Wykonywanie DIY. Ja dzisiaj się zabieram za dyniowe i jesienne cuda. Efekty możecie śledzić na moim instagramie, o ile coś wyjdzie.




Tags:

Share:

8 komentarze

  1. Pusheen cudowny <3
    Niestety jesienne wieczory zajmuje mi nauka do egzaminu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Koc jest cudny! :) Właśnie te jesienne wieczory spędzam na czytanie książek i nadrabiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienią bardzo lubię czytać książki, szkoda, że na studiach najczęściej są to podręczniki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. omo jaki uroczy koc i podusia takie japan ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna podusia, świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienne wieczory upływają mi przy dobrych książkach :)

    OdpowiedzUsuń