SEMILAC 171 i 087



Obłędne połączenie koloru 171 na który długo czekałam. Głęboki szafir o kobaltowym odcieniu tego właśnie mi brakowało. Takiego koloru chciałam na moich paznokciach. Nie za ciemny nie za jasny PERFEKCYJNY. Nie mogę nie wspomnieć o kolorze 087 który zaskakuje swoim blaskiem.






Głęboki kobaltowy odcień z domieszką bardzo drobnych błękitnych drobinek. Kolor przypomina mi trochę choinkowe bombki. Kolor nie jest nachalny, dlatego możemy go nałożyć na wszystkie paznokcie bez dodatku innych kolorów. Bardzo dobrze kryje i świetnie się utrzymuje.

Mój wymarzony kolor. Od kilku sezonów szukałam perfekcyjnego kobaltu. Ten odcień ma w sobie energię, bo nie jest kolejnym smutnym kobaltem. Nie ma pojęcia czy jest to bardziej szafir czy kobalt. W świetle dziennym i pokojowym prezentuje się zupełnie inaczej. 2 warstwy w zupełności wystarczają. Kolor również bardzo dobrze się trzyma płytki.





Więcej jesiennych kolorów znajdziecie na stronie :

Share:

1 komentarze