SPORTOWE NOWOŚĆI W MOJEJ SZAFIE


Do mojej szafy wpadło kilka świetnych sportowych ubrań Marki Bas Black. Jesień to pora roku w której czasami  brakuje nam energii i motywacji. Nowe ubrania zdecydowanie mogą nam pomóc. Na zewnątrz robi się coraz chłodniej dlatego też wybrałam jesienne modele.

Wybrałam dres w stonowanych kolorach. Do kompletu dobrałam niesamowite legginsy. Jestem z nich niesamowicie zadowolona.





Bardzo zachęcił mnie opis :

"Legginsy z dzianiny elastycznej.Materiał PLUSH-ZERO (PZ) ARCHROMA jest w pełni kryjący , elastyczny , modelujący sylwetkę . Materiał ten ma właściwości funkcyjne i dlatego jest określany jako oddychający , ponieważ dzięki zastosowaniu specjalnej chemicznej modyfikacji struktury włókien firmy ARCHROMA  ma znacznie zwiększone właściwości przepustowości powietrza i odprowadzania wilgoci z ciała .Materiał PLUSH-ZERO ARCHROMA jest wykonany z przędz renomowanych producentów z międzynarodowym certyfikatem Oeko-Tex ."

Legginsy okazały się niesamowite. Materiał świetnie się dopasowuje, czuję się w nich świetnie. Szare wstawki maskują małe niedoskonałości, dlatego też możemy wybrać się w nich na nasz pierwszy trening. Materiał jest nieco grubszy od klasycznych spodni do ćwiczeń. Dlatego też świetnie sprawdzą się na rower.  Kolejnym wielkim plusem jest kieszonka do której zmieści się coś małego i niezbędnego. Uwielbiam je ! Będą towarzyszyły mi w jesiennym wyzwaniu :)





 Dostępne TUTAJ


Sportowe legginsy Athena Pants są niesamowite. Są bardzo luźne i lekkie, to one idealnie nadają się do biegania ! Świetnie nadają się się też do ćwiczeń. Materiał jest bardzo przyjemny i oddychający.  Spodenki mają aż 4 kieszonki, to idealne miejsce na drobne rzeczy które warto mieć przy sobie. Spodnie z boku są wykończone pięknym czarnym pikowanym materiałem, a na dole stylowym czarnym zameczkiem. Legginsy są świetnie dopracowane w każdym detalu.





 Dostępne TUTAJ


Bluza Athena Top. To kolejna rzecz która jest niesamowicie dopracowana ! Wnętrze kaptura oraz boki bluzy są wykończone pięknym pikowanym materiałem. Bluza posiada kieszeń typu kangur ! Uwielbiam to rozwiązanie w funkcjonalnych  ubraniach. Rękawy oraz dół są wykończone ściągaczem co świetnie nas chroni, przed wpadaniem pod ubranie zimnego powietrza. Jestem zachwycona tym jak w niej wyglądam. Oczywiście mam kompleksy jak większość kobiet. W tej bluzie chętnie wybrałabym się na pierwszy trening. Bo początki są zawsze trudne, to dlatego kobiety w stroju do ćwiczeń powinny czuć się pewnie.





   
Dostępna TUTAJ

Co dają nam ubrania sportowe Bas Black ? Pewność siebie !!! Ubrania świetnie leżą niezależnie od rozmiaru. Materiały są świetnej jakości. Jestem zachwycona moimi nowymi nabytkami. Z wielką przyjemnością przyjmuję je do mojej sportowej rodzinki. 






Więcej sportowych ubrań od Bas Black znajdziecie TUTAJ

Share:

3 komentarze