Marc Jacobs

 Zaczynamy ucztę dla naszych zmysłów. Jeśli pomimo wieku lubicie przenosić się do pachnących baśniowych ogrodów mam dla was rozwiązanie. Wszystko to kryją dwa flakoniki perfum. Marc Jacobs stworzył cudowne perfumy o których wam dzisiaj opowiem. Jeśli jeszcze nie znacie DAISY to już wam opowiadam co i jak. 



Moje zauroczenie rozpoczęło się od zobaczenia reklamy wypełnionej delikatnością , pięknymi naturalnymi kobietami oraz cudowną delikatną muzyką. Wtedy już wiedziałam, że muszę sprawdzić czy zapach idzie w parze z jakością reklamy. Gdy pierwszy raz miałam flakonik DAISY w łapkach nie mogłam się nacieszyć wizualnie spełniał moje oczekiwania. Zapach unoszący się w powietrzu wywoływał wielki uśmiech na mojej twarzy wtedy wiedziałam, że moim zapachowym kompanem będą właśnie one. Z czasem dowiadywałam się o nowszych i nowszych zapachach i nie powiem bo mogła bym mieć całą kolekcje i z pewnością by mi się nie  znudziły. Teraz troszkę je zrecenzuję oczywiście wizualnie są ideałem dla kobiet. Chyba każda z nas lubi kwiaty i to do tego w tak eleganckim wydaniu zarówno pasują do nastolatki jak i do dojrzałej kobiety.Zapach jest mocny słodki z aromatem kwiatów, każda kobieta która lubi słodkie perfumy powinna je mieć. Jak widzicie na zdjęciu powyżej każda z nas znajdzie coś dla siebie. Perfumy są idealne by używać ich z samego rana na cudowny początek dnia. Ich zapach jest na tyle uniwersalny, że można ich używać przed randką , ważnym spotkaniem czy też rodzinnym obiadem. Dopasowuje się idealnie jeśli tylko lubimy słodki kwiatowy delikatny zapach. Ja osobiście żyję w wielkim pośpiechu i czasem zapominam o perfumach na szczęście te są bardzo długotrwałe i  na ulubionym szaliku czy tez płaszczu utrzymują się kilka dni . To by było na tyle co do DAISY. Kolejnym miłym zaskoczeniem były dla mnie perfumy OH LOLA. Było podobnie jak w przypadku poprzednich perfum, reklama skradła mi serce.  Marc Jacobs znowu wywołał  uśmiech na mojej twarzy przez stworzenie kolejnych cudownych perfum. Zdjęcia cudownej blondynki w delikatnych kolorach która trzyma kolejny flakonik perfum. Miałam wielką nadzieję, że i te będą dla mnie idealne. Oczywiście jak najprędzej chciałam je mieć. Gdy już wpadły w moje ręce byłam maksymalnie szczęśliwa flakonik był oczywiście dopracowany do perfekcji i to w moich ulubionych barwach czyli różu nie brakowało. Zapach jest cudowny i delikatny z małą nutą dziewczęcości. Utrzymuje się przez cały dzień. Moje zmysły zostały zdecydowanie zaspokojone Marc Jacobs to zdecydowanie mój faworyt w kwestii perfum. Jakościowo są doskonałe wizualnie kradną serce prawie każdej kobiecie. Posiadanie tych cudownych perfum to duża radość mi dodają dużo pewności siebie. Mam dla was małą radę, gdy kupujecie perfumy. Najlepiej jest wybrać się do ulubionej drogerii i testować do woli niestety w takich miejscach ceny bywają ogromne. Nie jest tajemnicą to iż w internecie mamy cudowne strony gdzie możemy kupić je o wiele taniej jeśli tylko poszukamy. Warto zapytać znajomych czy z takowych nie korzystają. Ja jestem wielką fanką takich sklepów gdyż nie przepadam za zakupami w zatłoczonych drogeriach, po czym i tak większość czasu spędzamy w kolejkach.  Miłego wieczoru kochane mam nadzieje, że te perfumy wpadną kiedyś w wasze łapki i same się przekonacie ile dają szczęścia .

Moje ulubione perfumy   to DAISY DREAM

Share:

0 komentarze