PEWNIE TU NIE WEJDZIESZ



Pewnie tu nie wejdziesz to post o lampce dla maluchów. Kocia lampka kojarzy się raczej z wystrojem pokoju dziecięcego, ale ja postanowiłam ją przygarnąć. Z wielką przyjemnością opiszę Wam czy było warto.





Lampka jest niesamowicie pięknym dodatkiem. Jest wykonana z bardzo delikatnej i miękkiej gumy. Można ją delikatnie zgniatać, później wraca do kształtu kota. Co do wyglądu jest boska ! Jest też bardzo solidnie wykonana nie jest to byle jaki bubel. W zestawie jest też biały  kabel do ładowania . Po włączeniu świeci na biały kolor, lecz gdy ją szturchniemy lub lekko podrzucimy w dłoniach zaczyna zmieniać kolory.






Światło które wydobywa się z kotka jest bardzo przyjemne i delikatne. Lampka towarzyszy mi w te długie jesienne wieczory jako dekoracja i delikatne klimatyczne oświetlenie.

 Możecie ją kupić TUTAJ



Razem z lampką zamówiłam ze sklepu DressLily poszewkę z zielono złotym motywem. Podobno zielony działa antystresowo, a jesienią jest to przydatna funkcja tego koloru.  Nie przepadam za zielenią, ale jak samo widzicie to połączenie jest całkiem niezłe !

 

Nie pamiętam jak dokładnie mógł się nazywać model poduszki, ale odeślę Was do kategorii z poduszkami. Ja tam przepadłam, to i tak cud że wybrałam tylko jedną. 



Poduszka jest świetnie wykonana. Jest to typowo dekoracyjny przedmiot. Materiał przypomina gruby len pokryty farbami, bardzo lubię takie połączenia. Tą zamówiłam na próbę, żeby sprawdzić jakość materiału i druku. Teraz mogę Wam ja polecić, bo wygląda pięknie. 

  Zapraszam Was do kategorii z poduszkami TUTAJ 
Znajdziecie tam niesamowicie piękne motywy i tekstury. 

Rzadko wchodzę w kategorie z dziecięcymi rzeczami, ale jak widać po lampce warto ! ♥

Tags:

Share:

10 komentarze

  1. Tez bym chętnie przygarnęła taką lampkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chciałabym taką lampkę u siebie w domu. :D Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie infantylne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dodatki do mieszkania.A lampka wcale nie musi pasować tylko dzieciom ;)
    poklikałam,licze na rewanż:http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/2016/11/listopadowe-zamowienie-z-nastydress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wejdę i napisze ,że super dodatki do mieszkania . Nie wszędzie można kupić .

    OdpowiedzUsuń