SEMILAC 000 i 166


Dzisiaj będzie słodko i cukierkowo. Uwielbiam jesień, ale moim zdaniem nie możemy zapominać w tym czasie o pastelach pełnych słońca. Poszalejmy z kolorami 000 i 166






Użyłam do tej stylizacji limitowanego lakieru 000 oraz lakieru 166 UV Hybrid Semilac Crazy Flamingo. 




Aparat przy tworzenie zdjęć w niebieskim świetle troszkę przekłamał kolory. Odcień 166 jest mocnym nasyconym różem. Jestem zakochana w tym kolorze. Takiego właśnie różu brakowało w mojej paletce.






Jak wykonać  stylizację ?
1. Na paznokcie nakładamy po 2 warstwy lakieru. Podczas wykonywania ombre nakładam na połowę paznokcia niebieski lakier, a na drugą połowę różowy. Granice zacieram gąbeczką .
2. Na paznokcie pokryte metodą ombre nałożyłam po 1 warstwie lakieru 092 UV Hybrid Semilac Shimmering White. Ten lakier pięknie  rozświetla każdą stylizację. Można go nakładać na każdy kolor, a jego wygląd porównuję do delikatniejszej wersji syrenki. Kolor jest niesamowity i świetnie się trzyma.
3. Przed nałożeniem topu nakładamy tatuaż wodny i pokrywamy go jedną lub dwoma warstwami topu.





Poniżej widzicie odrost po 1 miesiącu. Chyba nie muszę komentować tego jak się trzymały pazurki. Dziewczyny pamiętajcie ćwiczenie czyni mistrza. Moje pierwsze stylizacje wytrzymywały czasami kilka dni, teraz przeważnie ściągam paznokcie w nienaruszonym stanie ze względu na odrost. Oczywiście wszytko zależy od płytki i jej stanu.





Więcej informacji znajdziecie na stronie semilac.pl

Share:

9 komentarze

  1. Jak na miesięczny odrost, to całkiem nieduży :D Ja mam taki po 3 tygodniach zwykle. Paznokietki super się prezentują :D Ogólnie ładnie dłonie i kształt płytki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak robisz efekt syrenki to używasz innego top'u czy ten sam? Nie brudzi się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast syrenki używam lakieru 092. Z syrenką miałam problem, bo po kilku dniach zaczynał się kruszyć.

      Usuń
    2. A widzisz! Nie doczytałam tylko od razu poleciałam do komentowania. :D Ale jak syrenka to trzeba mieć osobny top, prawda?

      Usuń
    3. Ja korzystam z tego samego topu, tylko najpierw używam pędzla żeby porządnie strzepnąć nadmiar pyłku. Trzeba wybrać odpowiedni pędzel, który nie będzie zbyt sztywny aby nie zrobił nam dziur w syrence ale też na tyle zbity, żeby ładnie zebrał to co trzeba :). U mnie taka metoda się sprawdza i do tej pory nie miałam problemu z błyszczącym topem. Warto jeszcze przed włożeniem do buteleczki spojrzeć na pędzelek i jeśli coś się na nim błyszczy to delikatnie wytrzeć o wacik bezpyłowy.

      Usuń
  3. wiele dobrego slyszałam o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc ten Shimmering mi się nie podoba ale ogólnie pazurki i zestawienie kolorystyczne jak najbardziej trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń