TRAFIONY PREZENT



Mamy dzisiaj mikołajki, to taki prezentowy start. 6 grudnia już za nami to znak, że święta są już naprawdę blisko. Prezentowe szaleństwo dopiero przed nami, ale ja dostałam już pierwszy idealny prezent.


Spersonalizowany notes w twardej okładce.  Notes został zamówiony TUTAJ , to jeden z ponad 40 wzorów. Jest bardzo solidnie wykonany do tego grafika naniesiona jest w pięknych żywych kolorach. Zobaczcie sami jak uroczo prezentuje się na zdjęciach.




Jestem zbieraczką wszelkich dzbanków i kubków. Dlatego też sprawiłam sobie  dzbanuszek z podgrzewaczem na tealighty. Takiego jeszcze w mojej kolekcji nie posiadałam. Jest idealnym  rozwiązaniem na chłodne wieczory. Możemy sobie zaparzyć cały dzbanek herbaty bez obaw, że po czasie wystygnie. Delikatny płomień świecy podgrzewa herbatę, a my możemy spędzić ten wieczór z książką lub przy dobrym filmie. Dzbanek ma pojemność 1 litra.W zestawie znajdował się  też duży personalizowany ręczni, dzięki napisowi już zawsze będzie wiadomo czyj jest. Ręcznik jest miękki i dobrze wchłania wodę.



Zestaw możecie zamówić  TUTAJ







Zapraszam Was na stronę eprezenty.plpo więcej inspiracji ♥

Share:

3 komentarze