NIESAMOWITE PRODUKTY DermoFuture

Miesiąc temu przywiozłam do domu kilka produktów Dermo Futureu. Dwa kremy w aplikatorach o kształcie strzykawek oraz zestaw  kosmetyków do pielęgnacji ciała





Masło do ciała zamknięte w plastikowym słoiczku z metalową zakrętką. Masło ma konsystencję bardzo gęstej śmietany. Idealnie rozprowadza się po naszej skórze, ale największym plusem jest wchłanianie się produktu. Świetnie nawilża i odżywia skórę, ale nie pozostawia na niej tłustego filmu. Moja skóra po użyciu produktu jest bardzo dobrze nawilżona i niesamowicie gładka. Produkt ma zapach kwaśnych naturalnych owoców leśnych. Jestem zaskoczona naturalnością i lekkością zapachu. Nie lubiłam do tej pory używać balsamu o poranku, bo podczas mieszania się zapachu i perfum czułam dyskomfort. Natomiast ten zapach jest tak lekki i przyjemny, że w końcu przekonałam się do porannego balsamowania. Ten produkt zadowolił mnie w 100 %



W masełku można też dostrzec drobinki. Można powiedzieć, że roztapiają się po kontakcie z nasza skórą ♥ 

Fachowa nazwa to mikrokapsułki z witaminami, które pod wpływem ciepła rozpuszczają się.



W zestawie znajdował się jeszcze żel pod prysznic. Buteleczka wypełniona jest bardzo gęstym żelem z mikrokapsułkami. Moja skóra bardzo polubiła ten produkt. Skóra po użyciu tego produktu jest lekko nawilżona, a po całkowitym wysuszeniu skóry nie odczuwam uczucia spięcia. W okresie jesienno zimowym nasza skóra staje się bardziej wrażliwa. Dlatego też ważna jest pielęgnacja pod prysznicem. Mogę nazwać ten produkt żelem pielęgnacyjnym.





ZESTAW DOSTĘPNY TUTAJ



W moje ręce trafiły dwie strzykawki z niesamowitą zawartością !




Intensywnie wygładzający eliksir pod oczy. Jak widzicie "buteleczki " są boskie. Krem aplikuje się bardzo wygodnie. Ma typową dla kremu konsystencję. Używam go prawie codziennie pod makijaż. Ma w sobie  bardzo delikatne drobinki, ale efekt rozświetlenia jest obłędny. Moja skóra pod oczami po użyciu produktu jest świetnie nawilżona, a dzięki temu moje zmarszczki są mniej widoczne. Moje cienie pod oczami są nie do ruszenia, ale rozświetlacz ładnie koryguje ciemniejsze odcienie. Podsumowując moja skóra wokół oczu jest świetnie nawilżona, a drobne zmarszczki delikatnie się zmniejszyły. Opakowanie motywuje mnie do codziennego stosowania !

Produkt dostępny / TUTAJ




Intensywne serum liftingujące zmarszczki Botox Power. Mam tak czasami, że wstaję rano i nie jestem zadowolona z odbicia w lustrze. Jestem przewrażliwiona na punkcie zmarszczek. Ten krem zabiera moje problemy. Jestem raczej zadowolona z mojej skóry, ale czasami potrzebuję pomocy. To serum to taki expresowy botox, bo działa  bardzo szybko, oraz ślinie odmładzająco w krótkim czasie. Serum ma też w składzie inne składniki aktywne odpowiedzialne za pielęgnację. Dzięki systematycznemu używaniu możemy osiągnąć efekt idealnej skóry na dłużej. Moja skóra po aplikacji tego cuda staje się napięta, a zmarszczki zaczynają się lekko wypełniać. Lubię ten efekt  do tego działanie pielęgnacyjne bardzo mnie zadowala. Cena tego produkty to tylko 31,90 zł gdzie jedna z firm którą bardzo lubię sprzedaje prawie identyczny produkt za ponad 130 zł. Moim zdaniem to taki tani, ale bardzo luksusowy produkt. 




Share:

2 komentarze

  1. Masło wygląda ciekawie.
    PS - dzięki za niespodziankę z okazji Mikołajek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem piekielnie ciekawa tego serum liftingującego, a opakowanie w formie strzykawki jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń