Beauty by Bloggers III edycja



W Częstochowie 1 lipca odbyła się III edycja Beauty by Bloggers.













Te spotkania to prawdziwa dawka niesamowitej wiedzy ! Tym razem odbyło się w pięknej i pysznej Lunchowni.









Niesamowite lakiery do paznokci NC. Top Flash shine jest genialny. Nie trzeba go przemywać, a sam efekt jest olśniewający. Masło shea cudownie pachnie i wspiera codzienną pielęgnację płytki paznokcia i nie tylko. Baza Repair idealnie nadaje się do niewielkiego przedłużania paznokci :)







Letnie kolory totalnie mnie zaskoczyły. Pozytywnie rzecz jasna, bo świetnie kryją. Zawsze miałam problem z kryciem neonowych lakierów. Realac zdecydowanie został moim neonowym nr 1.






Tołpa zaskoczyła Nas cudownymi zestawami. Jestem totalnie zakochana w  emulsji micelarnej do demakijażu. Produkty do higieny jamy ustnej też bardzo polubiłam. Jednak największą furrorę zrobiły kosmetyki męskie.






Maseczka wybielająca jest niesamowita, efekty są widoczne już po pierwszym zastosowaniu. 
Dermofuture Precision (FB)




Zestaw herbat będzie mi umilał  jesienne wieczory. Uwielbiam miętę i już nie mogę się doczekać, prawdziwej ponurej, depresyjnej jesieni.
Basilur (FB)









Pokaz Bielendy był wspaniały, a chodzi dokładnie o Bielendę Professional. Już od kilku lat znam te produkty.  Od dawna mam już wielu ulubieńców profesjonalnych salonowych produktów jak i tych do pielęgnacji domowej. Już niebawem rozpoczynam pielęgnacje produktami które otrzymałam na spotkaniu. Po wakacjach moja skóra zdecydowanie będzie potrzebowała profesjonalnej i oczyszczającej pielęgnacji.
Bielenda Professional (FB)



Jakiś czas temu odkryłam, że gdy nasza skóra głowy jest podrażniona, lub zaczyna się łuszczyć to nie koniecznie skomplikowany problem. W moim przypadku wystarczy peeling skóry głowy. Aplikacja tego typu produktów nie jest najłatwiejsza. Moja długość włosów trochę mi w tym przeszkadza, ale  efekt końcowy jest niesamowity.
Pharmaceris (FB)




Muszę się Wam przyznać, ze jestem totalnie zakochana w tych 3 rzeczach. Serduszko do aplikowania jest świetnie. Największą furrorę u mnie robi silikonowe jajko które nie zjada podkładu i świetnie rozprowadza go po skórze. Jeszcze jedno, pędzelek który został moim ulubieńcem do nakładania maseczek. Jest tak precyzyjny, że nawet nie będę próbowała używać go inaczej.
Lovenue (FB)










Hean (FB)




Już niebawem pojawi się post na blogu o tych właśnie kosmetykach.
Miyo (FB)








Marka jest wyjątkowa, bo istnieje już od 75 lat. Produkty chcą Nam podarować wszytko co najlepsze w oceanie.  Produkty były dotychczas dostępne tylko dla profesjonalistów, jednak teraz wchodzą też na rynek detaliczny. Wachlarz produktów jest ogromy od codziennej pielęgnacji do makijażu. Produkty są niesamowicie  wzbogacone minerałami.
Biomaris (FB)





Niesamowicie się cieszę, że mogłam poznać tą markę. Działanie wina, a dokładniej polifenoli jest zbawienny dla naszego młodego wyglądu. Na spotkaniu mogłyśmy powąchać, dotknąć i przetestować produkty Esdor. Chyba wszystkie byłyśmy nimi oczarowane.
Esdor (FB)




AA (FB)




Tonik hialuronowy nieziemsko nawilża i już trafił do moich ulubieńców. Krem śliwkowy czeka na swoją kolej. 
Apis (FB)



 

Share:

2 komentarze

  1. Dziękuję za miłe słowo o marce, którą mam w Polsce pod opieką: BIOMARIS. To prawda, że minerałów w naszych kosmetykach nie brak - a to stąd, że w fazie wodnej preparatów już jest nasz unikalny surowiec: głębinowa woda morska. Czyli nie tylko składniki aktywne, ale i sama faza wodna kosmetyku (często nawet ponad 90% całej receptury to woda!) ma walory pielęgnujące i kojące. Zapraszam po więcej informacji, bo jest tego... całe morze!

    OdpowiedzUsuń