ULUBIONE ODŻYWKI EQUILIBRA DOVE VIANEK


Dzisiaj o moich ulubionych odżywkach. Moje włosy znowu nie widziały fryzjera przez pół roku, bo zaczęłam je zapuszczać.




Na zdjęciach moje włosy są od razu po wysuszeniu. Są już troszkę zniszczone bo postanowiłam znowu je zapuścić. Moje wizyty u fryzjerów zawsze kończą się kilkoma centymetrami, dlatego też postanowiłam na kilka miesięcy odpuścić. Teraz znowu  mogę się cieszyć długimi włosami. Nie martwcie się  już za tydzień wybieram się do fryzjera by pozbyć się zniszczonych końcówek. Dam Wam oczywiście znać jak idą moje postanowienia pielęgnacyjne. Jestem totalnie zielona w temacie włosów, ale ostatnio postanowiłam lepiej o nie zadbać. Poniżej przedstawiam moich ulubieńców.





Equilibra - Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów 200ml. Odżywka jest zamknięta w tubie, a jak widać powyżej to moje ulubione opakowanie. Odżywka ma odpowiednią gęstość dzięki czemu świetnie się rozprowadza po włosach. Ja czasami trzymałam ją na włosach około godziny. Zapach jest typowy dla marki Equilibra taki delikatny i bardzo przyjemny. Odżywka dobrze wypłukuje się z włosów. Po wysuszeniu włosy o wiele łatwiej się rozczesują i delikatnie błyszczą. Jestem bardzo zadowolona z efektów jakie ten pozostawia  produkt na moich włosach. To mój nr 1 od kilku lat. Aloes niesamowicie nawilża moje włosy.



Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil Odżywka do włosów suchych i matowych. Tą odżywkę kupiłam, przez przypadek w ross i totalnie się zakochałam. Zapach jest przyjemny i delikatny. Konsystencja też bardzo mi odpowiada. Włosy po wysuszeniu są gładkie i mniej się puszą, nie muszę używać prostownicy. Włosy po kilku użyciach są lepiej natłuszczone i wyglądają zdrowo.


Vianek Nawilżająca odżywka do włosów. Ma konsystencję zbliżoną do farby do włosów i niestety zapach jest trochę podobny. Szczerze powiedziawszy to pierwszy raz bałam się ją nałożyć. Jednak kilka dobrych opinii mnie przekonało. Działa bardzo dobrze, bo włosy mniej się puszą i wyglądają na nawilżone. Jestem bardzo zadowolona z działania. Jednak zapach nie jest zbyt zachęcający.



Wszystkie te odżywki najlepiej mi się sprawdziły pod względem zminimalizowania się puszenia. Uwielbiam wysuszyć włosy i spiąć je kilka minut w koka, by powstały delikatne fale. Raczej unikam lokówek i prostownicy. Dzięki tym produktom moje włosy po wysuszeniu wyglądają dobrze.

Share:

2 komentarze

  1. Ostatnio widziałam reklamę tych odżywek i pomyślałam, że muszę je przetestować. Po Twojej recenzji, wiem już na pewno, że przy następnych zakupach włożę je do koszyka. Masz obłędne włosy! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś wystąpić w reklamie Pantene ze swoimi włosami, piękne są - zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń