Jesienne woski


 No dobra z czym Wam się kojarzy jesień ? Oczywiście w tym wszystkim co wymienicie musi być odrobina świec. A skoro są świece to muszą też być woski które ja totalnie uwielbiam.



Testowałam już wiele firm woskowych. Jednak tak wyjątkowy i intensywny jest tylko YANKEE CANDLE
 

Yankee Candle Rhubarb Crumble. Zapach zamówiłam z czystej ciekawości, bo jak może pachnieć wosk o zapachu rabarbaru. To przecież tak specyficzna nuta i jak nadać jej naturalności. Pomimo tego, że uwielbiam jesień nie lubię mdłych zapachów w moim domu i to był strzał w 10. Zapach rabarbaru jest bardzo naturalny czyli dość kwaśny. Te nuty przypominają domowy placek z rabarbarem pod kruszonką. Słodyczy nadaje tutaj brązowy cukier i wanilia zapachy są słodkie i cudownie współgrają z kwaśnym zapachem rabarbaru. Jestem zachwycona to będzie jeden z moich jesiennych ulubieńców w tym roku.  Słodko kwaśny rabarbar jest tak naturalny, że nie jeden łasuch przy nim nie wytrzyma. Chętnie sama schrupałabym ciasto o podobnym zapachu do tego wosku. 



Yankee Candle Festive Cocktail to już trochę świąteczny zapach, ale ja jestem w nim totalnie zakochana.  Ten wosk zamówiłam również z ciekawości. No bo jak może pachnieć świąteczno słodko - cierpki koktajl ? Już Wam mówię OBŁĘDNIE. Byłam troszkę sceptycznie nastawiona do cierpkiej żurawiny, ale okazała się cudownie słodka. Żurawina w tym zapachu tworzy magię jesiennych wieczorów. Jest przełamana nutami słodyczy jak na koktajl przystało. Dodatkowo wyczuwam tutaj słodkie jesienne dojrzałe jabłko to ono dodaje odrobinę słodyczy i łamie cierpkie nuty żurawiny. Cierpka żurawina i słodycz czyżby nie za mdło ? Nic z tych rzeczy mamy tutaj też nuty iglaste które nadają świeżości. Niesamowite połączenie. Totalnie się nie spodziewałam tak zgranego duetu. To połączenie zapachów będzie też ze mną w grudniu ! Nie mogę się już doczekać śniegu za oknem i unoszących się nut zapachowych w pokoju przy ulubionej herbacie.
 




Share:

1 komentarze