Holika Holika Aloe 99%





Dlaczego nie wyobrażam sobie życia bez aloesu i czemu wybieram właśnie ten marki HOLIKA HOLIKA ? Tego wszystkiego dowiecie się z dzisiejszego postu.
Co dokładnie sprawia, że aloes jest tak niesamowity ? Składniki aktywne takie jak  witaminy A, C, E, witaminy z grupy B oraz kwas foliowy, aminokwasy,  enzymy, minerały, m.in. wapń, sód, potas, żelazo, magnez, cynk, chrom, mangan, miedź, kwasy tłuszczowe. 

Na co stosujemy aloes ?

1 Na włosy, ponieważ świetnie nawilża zarówno skórę jak i same włosy. Wcieram go w wilgotne jak i suche włosy. Kiedy stają się niesforne wystarczy dosłownie kropla roztarta w dłoniach. Włosy po użyciu aloesowego żelu zaczynają pięknie zdrowo błyszczeć. Włosy również o wiele łatwiej się rozczesują dzięki nałożeniu kilku kropli produktu na wilgotne włosy. 
2 Stany zapalne. Aloes bardzo dobrze radzi sobie ze stanami zapalnymi. Łagodzi je i przyśpiesza gojenie.
3 Skóra twarz. Produkt świetnie poprawia ukrwienie skóry co w okolicy twarzy jest bardzo ważne. Ma też działanie wygładzające oraz zmiękczające. W przypadkach trądziku ma zbawienne przeciwzapalne działanie
4 Ciało. Aloes świetnie sprawdza się po kąpielach słonecznych. Niesamowicie szybko łagodzi poparzenia słoneczna. U mnie trwało to jedną noc. Kładłam się wieczorem jako raczek, a rano wstawałam delikatnie muśnięta słońcem. Produkt zmniejsza też swędzenie i pieczenie, a o tej porze roku nasza skóra często jest narażona na przykład przez owady i ich ukąszenia.


Aleos jest bardzo uniwersalnym produktem jak widać. Można go stosować w różnym wieku i niezależnie od cery. Dlaczego wybieram aloesowe produkty marki HOLIKA HOLIKA ? W składzie żelu znajdziemy 99 % żelu. Niesamowicie to do mnie przemawia. Używam go już od kilku miesięcy i jestem zakochana w efektach. Jest uniwersalny i na wakacjach pełni rolę kilku kosmetyków. Do tego to cudowne opakowanie no jak go tu nie kochać. Pielęgnuje moją skórę i pomagają w zwalczaniu problemów skórnych.  Dla uzupełnienia pielęgnacji używam też żelu do kąpiele z tej samej linii.


Na stronie iperfumy znajdziecie  wiele produktów w których na pierwszym miejscu występuje właśnie aloes.

Share:

1 komentarze

  1. Mam go na chciejliście i pewnie prędzej czy później się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń