Bourjois Beautify Me! + PRZEPISY NA JESIENNĄ PIELĘGNACJĘ CIAŁA


Październik to pora roku kiedy najbardziej brakuje nam słońca oraz pozytywnego nastawienia. Ja sięgam w tym czasie po kwiatowe kremy pod prysznic.



W perfumerii online  odkryłam, że Bourjois ma swoje kremy, peelingi i żele pod prysznic jestem zachwycona.  Wszystkie produkty do kąpieli są zamknięte w niesamowicie pięknych opakowaniach. Każde ma na swoim czubku pozłacaną perełkę. Niesamowicie wyglądają na łazienkowych półeczkach.





Bourjois Beautify Me! Opakowanie jest ładne i funkcjonalne. Można bez problemu aplikować potrzebną ilość kremu do kąpieli. Konsystencja przypomina żel, ale jest dość gęsta. Produkt po kontakcie z wodą dobrze się pieni. Przyjemna piana świetnie oczyszcza skórę.  Kolejną wielką zaletą produktu są eleganckie wyważone i delikatne zapachy. Ja tym razem postawiłam na kwiaty których tak bardzo mi teraz brakuje. Zapach jest obłędny i niesamowicie subtelny. Otula moje ciało i zmysły, które  stają się niesamowicie zrelaksowane. Zapach kwiatów jest delikatnie pudrowy.

Moja skóra po użyciu tego kremu podczas kąpieli jest dokładnie oczyszczana, ale w bardzo delikatny sposób. Pianka która  powstaje w połączeniu z wodą jest bardzo kremowa i otulająca, nie znika po kilku sekundach. Już podczas kąpieli czujemy delikatny efekt nawilżenia naszej skóry. Uczucie nawilżenia utrzymuje się również po wysuszeniu, a skóra jest niesamowicie gładka i przyjemna w dotyku.

PRZEPISY na domowe cuda z Bourjois Beautify Me! 

Przygotuj :
  • szklaną miseczkę, łyżeczkę.
  • Kawę,  Bourjois Beautify Me! .
W miseczce rozmieszaj 4 łyżeczki kawy mielonej i 2 łyżeczki Bourjois Beautify Me!  
Tak przygotowanym peelingiem możemy wymasować całe ciało pomijając okolice intymne oraz twarz. Po takim zabiegu poczujecie się jak po małej wizycie w spa. Wasza skóra będzie niesamowicie gładka. Po takim zabiegu polecam posmarowanie całego ciała Alesem HOLIKA HOLIKA który ostatnio polecałam.

Gdyby podczas peelingu powstało jakieś podrażnienie, żel aleosowy zadziała łagodząco. 

Nawilżający peeling stóp 

Przygotuj 

  • Miseczkę, łyżkę.
  • Cukier, mak, miód, aloes, Bourjois Beautify Me!
  Wsyp 2 łyżeczki cukru oraz  maku do miseczki. Na suche składniki wlej 1/2 łyżeczki aloesu oraz miodu i 1 łyżeczkę
Bourjois Beautify Me!

Mixem wykonaj sobie masaż suchych  stóp.  Następnie dokładnie umyj i nasmaruj ulubionym kremem. Ciesz się gładką i delikatną skórą.



Share:

1 komentarze