DOCTOR OH I PODUSZKI



Dzisiaj przedstawię Wam historię mojej ulubionej piżamki z firmy OH, pod dawną nazwą dobranocka oraz aktualnej doctor nap.








Pewnego dnia odwiedziłam mój lubiony salon bielizny w Chrzanowie czyli EWA Studio Bielizny. Moją uwagę zwróciła cudowna piżamka wykończona słodkimi pomponami. Jednak nie mogłam  się totalnie zdecydować. Kilka dni później znowu odwiedziłam studio bielizny i poprosiłam Panią Ewę o tę uroczą piżamkę z OH. Pani Ewa odpowiedziała, że niestety musiałam coś pomylić, bo nie kojarzy nawet takiej marki jak OH. W sumie zaczęłam się zastanawiać, czy to na pewno tutaj widziałam tą piżamkę. Po kilku minutach jednak doszłyśmy do wniosku, że moje OH na metce to jednak dn  a nie oh przez samo h. Tak właśnie poznałam tą markę, ale słowa zachwytu oh oh oh są jak najbardziej na miejscu.

 

Ostatnio znowu odwiedziłam  Panią Ewę z nadzieją na nowy szlafrok, który oglądałyśmy jakiś czas temu w katalogu nowej kolekcji.  Niestety jest  jak na razie nieosiągalny. Zobaczcie na zdjęciu obok jaki jest piękny !
 
 



Piżamkę możecie kupić TUTAJ  aktualnie z fajnym rabatem!


Koszulka jest luźna i bardzo wygodna. Materiał jest niesamowicie delikatny i przyjazny dla skóry. Pompony na rękawkach dodają uroku i kompletnie w niczym nie przeszkadzają.  Spodenki są fajnie dopasowanie. Świetnie leżą i również są uszyte z bardzo przyjemnego materiału.  Jestem totalnie zakochana w ich krojach.


Pokażę Wam kilka moich ulubionych poduszek.


                 RÓŻOWA / TUTAJ   CZARNO BIAŁA/ TUTAJ



Poduszki miały być wyłącznie jako dekoracja do uzupełnienia wystroju, a zostały ulubionymi poduszkami do spania. Nie spodziewałam się tak miękkiego wypełnienia. Jestem nimi totalnie zachwycona. Są puchowe i mięciutkie.


                                                  MIŚ / TUTAJ


Na stronie  MAJUNTO znajdziecie całą masę wzorów i kolorów. Zachęcam Was do odwiedzenia ich sklepu bo ceny są bardzo niskie jak na tak świetną jakość poduszek.

Share:

0 komentarze