♥ Chocolate ICE cream ♥

Od rana wygrzewałam się w słoneczku mam nadzieje, że już w kolejnej stylizacji zobaczycie jakiekolwiek przejawy opalenizny na mojej bladej cerze. Fajnie mieć kogoś z kim przeżyło się pół życia. Wiem jestem młoda i mało przeżyłam ale są w moim życiu takie osóbki za które ręczę. Mam taką jedną cudowną osóbkę jest prawdziwa i autentyczna uwielbiam to w Niej♥ Jak idziemy na zakupy potrafi bez problemu powiedzieć " Ściągaj to !!!wyglądasz okropnie pogrubia Cie...". Nie pociesza mnie tylko od razu próbuje pomagać bo dobrze wie że słowami nie pomoże. Teraz jest na woodstock'u i mam nadzieje że świetnie się bawi ♥♥♥ Jest moim małym czarnym charakterem  który nauczył mnie być twardym nie miękkim w trudnych sprawach  ♥ Zawdzięczam jej bardzo dużo. Teraz wiem że każda krytyka z jej strony była po to by mi pomóc. Życzę każdemu z Was takiej bratniej duszki moi kochani♥



Sukienka /H&M  Kwiatek /H&M  Zegarek / ♥Daniel Wellington♥

Share:

26 komentarze

  1. Ładnie wyglądasz. :) Jaram się zegarkiem! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy potrzebuje osoby z którą pogada, wybierze się na zakupy, pośmieje się, popłacze itp. :)
    Bardzo podoba mi się zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :)
    Fajnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten zestaw, nie wiem czy się dobrze wyrażę, ale spróbuję :P a więc mimo odważnego wzoru całość wygląda dość dziewczęco, to chyba przez te dodatki, które swoją droga bardzo przypadły mi do gustu :)

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka z ostrym akcentem ale słodka ozdoba na włosach łagodzi zestaw i wyglądasz słodko:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm, jaka zeberka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja teraz w Chorwacji siedzę opalona ;p.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądasz ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna ta sukienka!
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tym zegarku! :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio mi się bardzo podobają biało-czarne akcenty na ubraniach :) śliczna z ciebie dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze że masz taką osobe:)
    pięknie jak zawszw

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam takiej osoby, więc Ci zazdroszczę!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super Ci w tej sukience, rewelacyjnie się prezentujesz :))

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie wyglądasz <3.

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze jest mieć wokół siebie takich ludzi :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto mieć kogoś takiego :)
    Śliczna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz.

    Pozdrawiamy
    manastyl.startblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bosko wyglądasz :))
    Moje opalanie wygląda w ten sposób, że leżę godzinami na słońcu, a one i tak mnie nie chwyta-czasami myślę, że czeka mnie przeprowadzka do Japonii z tą moją skórą :P

    OdpowiedzUsuń