♥ Szczęśliwi czasu nie liczą ? ♥

Witajcie kochani dawno dawno temu wyczytałam w pewnej książce, że im człowiek szczęśliwszy tym szybciej płynie mu czas. I tak własnie jest od początku tych upałów całe dni są zajęte i cudownie zorganizowane. Czas za szybko ucieka zdecydowanie.Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją na letnie wieczory bardzo prostą do odtworzenia ♥ Kochane kochane kochane mam do Was pytanie. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby na opalanie ? Bo w tym roku słońce mnie chyba nie lubi. Jeśli śledzicie mojego bloga doskonale wiecie jaką mam karnację i opalanie w moim przypadku nie jest łatwe. Więc jeśli macie jakieś sposoby bądź produkty możecie mi coś polecić w komentarzach ♥♥♥







Spódnica & koszulka /H&M  Katanka / Greenpoint  Zegarek /  Zegarek / ♥Daniel Wellington♥

Share:

23 komentarze

  1. U mnie też jest dość ciężko z opalaniem, choć w tym roku jestem nawet brązowa za sprawą wyjazdu nad morze. Wystarczyły trzy godziny na plaży i spacery :)
    Nie jesteś blada... masz bardzo ładną, lekką opaleniznę, idealnie pasuje do Twojej urody. Nie wyobrażam sobie Ciebie brązowej jak czekolada hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś ♥
    A co do opalania to polecam leżenie w wodzie albo na wodzie na materacu, jeżeli jest jej więcej niż do kostek i wysmarowanie się jakimś przyśpieszaczem. Efekt średnio opalonego murzyna gwarantowany ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam żadnych sposobów na opalanie, bo mam taką karnację że wychodzę na słońce i od razu jestem brązowa :D

    ślicznie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś piękna, ślicznie wyglądasz ;)
    Z chęcią obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuje się pod Twoim pytaniem w poście, sama mam jasną karnację i ciężko mi złapać fajny kolorek na słonku. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudownie wygladasz:) przesliczna jestes!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i ty ; ) Zapraszam do mnie : mineofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 zdjęcie jest śliczne!:) fajnie wyglądasz w tym kwiatuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ja też mam bladą skórę i nie wiem z Chiny jak się opalić ;) Ale trzymam kciuki żebyś znalazła złoty środek! :) Ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. mam jasną karnację i jeśli już udało mi się opalić to zawsze na czerwono, pomimo że zawsze używam kremów z średniki/wysokimi filtrami, od 3 lat zawsze przez sezonem opalania i w trakcie łykam beta karoten i to zdecydowanie poprawiło moje opalanie. Skóra szybciej łapie słońce, nigdy nie jest czerwona i efekt utrzymuje się trochę dłużej, na pewno w sieci znajdziesz coś o beta karotenie:)
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. bardo pasuje Ci biel i tak słodko upięte włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Great outfit! I love it:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd są czarne balerinki, które masz w poście chocolate ice cream ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Chińskiego w Chrzanowie :)
      Kupiłam je na studniówkę więc może już ich nie być

      Usuń
  16. Świetny zestaw ! Wyglądasz ślicznie :)
    Co do sposobów na opalanie hmm... sama nie wiem co Ci poradzić. MOże jakieś przyśpieszacze opalania, dużo soku z marchwi i wyjazd nad morze/jezioro wtedy zawsze człowiek nim się obejrzy i już jest opalony, bo woda dobrze działa :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna jesteś!
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie! Zazdroszczę takiego pełnego wykorzuystywania czasu ;D
    Mimo że słońce może Cię nie łąpie - nie rezygnuj z mleczka z filtrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak Ty pięknie wyglądasz z tym kwiatkiem we włosach ;)

    OdpowiedzUsuń