♥ Kokardka z włosów ♥

Witajcie kochani, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją nową prostownicę firmy REMINGTON. To już kolejna prostownica tej firmy którą używam. Ten model jest wyjątkowy ponieważ ma specjalne wbudowane płytki do podkręcania włosów. Rozgrzewa się dosłownie w kilka sekund. Niżej możecie ją zobaczyć. 







Na idealnie wyprostowanych włosach bardzo prosto zrobić uroczą kokardkę. Upinamy wysoko kucyk przy ostatnim przewlekaniu włosów przez gumkę zostawiamy pętelkę. Rozkładamy ją na dwie części. a z reszty włosów robimy środek kokardy. Wszytko podpinamy wsuwkami i cudowna fryzura w stylu Lady Gagi gotowa :) Niżej możecie zobaczyć małe podpowiedzi i efekt końcowy 



Share:

28 komentarze

  1. kiedyś robiłam jak mm miałam długie włosy ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale slicznie Ci z taka kokardką :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety mam za krótkie włosy obecnie do robienia kokardek, ale wcześniej często tak upinałam włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, muszę to wypróbować :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kiedyś siostrzenicy zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kokarda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz prześlicznie, a co do prostownicy - Remington najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie ci to wychodzi, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaa, uwielbiam te Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ty masz boskie włosy! Świetna kokarda ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju ale słodko wyglądasz w tej kokardzie :-). Mi niestety prostownica jest bardzo potrzebna gdyż moje włosy lubią być prosto-pokręcone :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka kokarda! świetnie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniale wyglądasz ! prostownica jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kokarda:) no ja prostownice jakiś czas temu odstawiłam tzn grzywkę tylko prostuje:) ale czasami brakuje mi wyprostowanych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kokardka ci wyszła :) moim zdaniem najlepsza stylizacja remingtona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że z moich włosów taka ładna kokardka nie wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też chce mieć takie długie włosyyy!

    OdpowiedzUsuń
  18. kokarda wow zawsze chcialam taka sobie zrobic ale nie potrafie nie wiem czy nie mam za krotkich wloskow;]
    zapraszam do siebie http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kokardka z włosów jest piękna! <3

    OdpowiedzUsuń