Witam we Wrocławiu ♥

Witajcie kochani w tamtą sobotę odwiedziłam pierwszy raz Wrocław. To piękne miasto a co najważniejsze pełne blogerek. To właśnie z nimi spędziłam tam kilka bardzo miłych godzin. Spotkanie blogerek to bardzo fajna sprawa uwielbiam poznawać moje ulubione pisarki :) Od dawna śledziłam kilka blogów i w końcu udało mi się poznać dziewczyny. Po dotarciu do tralala poznałam kilka dziewczyn i od razu zostałam przywitana miłymi uśmiechami. Później poszłyśmy do salonu fryzjerskiego gdzie do naszych włosów zostały dopasowane kosmetyki Nael. Ja otrzymałam kolekcję rumiankową i jest idealna moje włosy są puszyste i miękkie. Uwielbiam ten ziołowy zapach który długo utrzymuje się na włosach. Rumiankowa kolekcja jest bardzo delikatna dla skóry jak i włosów .





Tutaj kilka z Nas ♥
Pod spodem już pełna lista ♥

                                            i  http://www.siulka.pl/


Później wróciłyśmy do kawiarni i rozpoczęły się  prezentacje między innymi  firm Star NailSlice i Embryolisse. Pan z firmy Slice zainteresował nas uniwersalnymi urządzeniami w nowoczesnym wydaniu ♥ Ja jako maniaczka kuchenna jestem zachwycona. Nowoczesne ujęcie przedmiotów codziennego użytku umila prace domowe. Embryolisse tutaj prezentacja w wersji prze pięknej i sympatycznej  Pani. Ich produkty zachwycają recepturą i naturalnością. Otrzymałam kremik i myślę że na tym się nie skończy. Produkty tej firmy są godne naszej uwagi.  Teraz pokażę wam zdjęcia produktów do testowania :)


Cudowna kolekcja wpadła w moje rączki teraz zabieram się za testowanie. 





Share:

15 komentarze

  1. jak tego dużo! prześliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ileż wspaniałości;) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. O szkoda że nie wiedziałam o spotkaniu,chętnie bym się z wami spotkała a mieszkam pod Wrocławiem:)
    Śliczne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrocław również jest mi bliski :) co robili Ci z włosami?

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzje

    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ile kosmetyków! takie spotkania są świetne, ponieważ można nawzajem się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się z Wami bawiłam na spotkaniu, szkoda że trwało to tak krótko, ale mam nadzieje że jeszcze się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miło spędziłaś czas z innymi blogerkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkania zawsze są fajne ;D

    OdpowiedzUsuń