Chabrowa wiosna

Z okazji pierwszego dnia wiosny mam dla Was całkiem inny post. Przedstawiam Wam moją nową sukienkę w sesji w późno południowych promieniach słońca. W  moje stylizacje wkradają się nowe kolory tym razem chabrowa sukienka Kanada bis jest świetna do sesji zdjęciowych jak i eleganckich okazji.  Uwielbiam takie eleganckie sesje, a sukienki z sklepprettywomen.home.pl/ nadają się idealnie. To już trzecia stylizacja w tej sukience i po raz trzeci jestem zachwycona. Sukienka jest ślicznie wykończona w tali ma uroczą kokardkę. Na  karku posiada piękne zapięcie z urocza kokardką połączoną z koronką. Sukienka jest koronkowa w takim romantycznym i eleganckim stylu. Zapraszam do zobaczenia zdjęć. 







Sukienka /TU

Share:

24 komentarze

  1. wyglądasz jak gwiazda :) piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest rzeczywiście śliczna, a Tobie w chabrowym jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten odcień niebieskiego !
    sama mam kilka rzeczy w takim wyrazistym chabrze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor sukienki jest śliczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest faktycznie fenomenalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaa teraz powiało wiosną! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna i Tobie w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, musiałaś się w niej czuć jak prawdziwa księżniczka :D

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna :) cudowny kolor ,tez taka chce :)<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jej jest prześliczny ,a w dodatku lubię koronkowe sukienki. Jednak jedyne co mi przeszkadza to długość - nie lubię długich sukienek >.<

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita szata graficzna :) Nagłówek bardzo mi się spodobał.
    Co do postu.. sukienka jest wprost genialna :)

    by-mandyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim sukienka ma piękny kolor. Niestety pewnie ja nie miałabym okazji do jej założenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękny kolor!!!!!!sliczne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz w tej sukience*.*
    piękne zdjęcia
    Pozdrawiam♥!

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sukieneczka:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rób częściej takie posty z okazji pierwszego dnia wiosny ;D Wyglądasz olśniewająco :)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz, a sukienka -marzenie i w takim pięknym kolorze!

    OdpowiedzUsuń