Miętowe cukierki

Witajcie, u mnie trochę lepiej trochę gorzej. Od pół roku pierwszy raz jest jakaś  progres w moim chorowaniu. Jestem spokojniejsza, ale nie robię sobie nadziei bo źle się to kończy zazwyczaj. Mamy wiosnę, jest fantastycznie znowu mogę wprowadzać moje ukochane pastelowe kolory. TU TU TU TU TU ZOBACZCIE ! . Moja nowa koszula jest piękna i do tego w końcu znalazłam idealne połączenie pasteli i paseczków. Od września zaczynam jeszcze jedna szkołę mam nadzieję, że to wszytko jakoś pogodzę. Stylizacja i wizaż aww aww aww zakochałam się no zakochałam i do tego opłaty tylko 100 zł miesięcznie. Czegoś takiego szukałam, ale to dopiero od września. Miłego spędzania wiosennych chwil kochani.





Share:

28 komentarze

  1. zegarek i kurteczka boskie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaką masz cudowną torebkę! Jaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zegarek. ;) Fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna prosta stylizacja

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to bardzo dobrze, że w zdrowiu do przodu - zdrowie jest najważniejsze :) i MUSISZ robić sobie nadzieję - bo jak się tak nie robi, to bywa defetystycznie, a to powrotu do zdrowia nie wspomaga ;)

    zegarek - mnie ujął zegarek! jest fantastyczny! chyba odgrzebię moje ;)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, podoba mi się ten mocno miętowy nadruk na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się zakochałam w tej bluzeczce i chyba sobie taką sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączyłaś kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bluzka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze przyznac ze stylizacja jak najbardziej pozytywnie :*
    Pieknie Ci w takich kolorach <3

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie ,że w końcu do nas dotarła ta wiosna :D Ja muszę zaopatrzyć szafę w pastelowe kolory.

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądasz, bardzo fajna torebka na pierwszym zdjęciu ma idealny kolor na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna stylizacja a torebka cudo :)
    Życzę zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wiosenne i radosne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny zegarek:)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń