Wiosenna koralowa sukienka

Witajcie kochane przychodzę do Was z kolejną wiosenną sukienką. Model nazywa się > Corazon <kolor to Koral oczywiście pochodzi ze strony sklepprettywomen.home.pl . Najpiękniejsza sukienka w mojej szafie, gdy ją przymierzyłam zakochałam się. Materiał  jest fenomenalny, cudownie się układa do tego jest bardzo delikatna.  Sukienka jest świetnie skrojona, idealnie się dopasowuje do sylwetki. Na plecach jest wycięte piękne serce, oraz jeszcze kilka wycięć, które pięknie ze sobą współgrają. Moja słabość do sukienek jest ogromna, tym razem zamówiłam aż dwie  jest jeszcze miętowa. Mam nadzieję że uda mi się Wam pokazać kolejną stylizację w miętowym wydaniu. Jestem uzależniona od sklepu  sklepprettywomen.home.pl , piękny wygląd idzie w parze z jakością materiałów ♥ Zapraszam ♥










Sukienka / TU  Kurteczka /H&M 

Share:

14 komentarze

  1. przepięknie wyglądasz!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. baaaardzo dziewczęco w niej wyglądasz :) podoba mi się jej tył!
    to serduszko - urocze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaaaaaaaacie sukienka jest szałowa! I ta kurteczka uwielbiam takie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna kieca ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna sukienka <3
    dziekuje za wizyte ,buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Uroczo wyglądasz w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście fantastyczny jest tył tej sukienki. Pokażesz się w miętowej?

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect dress dear! ;)
    Thank you for your comment!
    I am following you on GFC, hope you follow back!

    Isa M., Tic Tac Living

    OdpowiedzUsuń