Dzień kobiet

Witajcie kochane ja mój Dzień Kobiet spędziłam w szkole. Więc chyba lepiej się nie dało, maseczki algowe japoński manicure♥ Nauka w szkole kosmetycznej to zdecydowanie wielka przyjemność ♥ Od vinted otrzymałam bardzo uroczy upominek ♥ Kartonik wypełniony zdjęciami z mojego bloga. Nie powiem bo było to bardzo miło zaskoczona, sama niejednokrotnie wywołuję masę zdjęć. Więc i te dołączą do mojej kolekcji. Jak wcześniej pisałam weekend spędziłam z szkole, same nowinki mam dla Was ♥




Share:

8 komentarze

  1. świetny ten prezent! a nawet na tych zdjęciach widzę, że w dobrej jakości je wywołali, także - cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna niespodzianka! Ech, ja też miło wspominam czasy szkoły kosmetycznej - nigdy wcześniej i nigdy później nie byłam taka wypielęgnowana ;)

    OdpowiedzUsuń