Poproszę wiosnę

Witajcie, ostatnio dużo się dzieje wszystko się zmienia wraz ze mną. Nabrałam dystansu do siebie, nabyłam kilka gramów ostrożności i odpowiedzialności. Jutro zajęcia z Panią Kasią mamo uwielbiam tą Kobietę. Dawno nie spotkałam osoby która byłaby dla mnie takim autorytetem. Uwielbiam z nią rozmawiać i wyłapywać informacje o których jeszcze nie mam pojęcia. A teraz całkiem modnie czyli wiosenny trend na przeźroczystości. Dzisiaj przedstawiam Wam sweterek ze sklepu chicnowa.  Sweterek jest piękny i przewiewny dzięki czemu latem będzie się go idealnie nosić. Oczywiście znowu wpadłam na loompex i kupiłam nowe rzeczy bluzę i koszulkę która jest przedłużeniem sweterka.







Kamizelka /TU Spodnie/ Vero moda  Sweterek / TU   Mgiełka  /TU  Zegarek/Daniel Wellington♥  

Share:

19 komentarze

  1. To ja też poproszę wiosnę! A sweterek masz cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz!:) ja też poproszę wiosnę! gdzie studiujesz kosmetologie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!:)
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazda Twoja stylizacja mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek mi się bardzo podoba - z tym futrzakiem wygląda fantastycznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś prześliczna, bardzo podoba mi się jakość zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweterek i kamizelka. Też bym chciała taką futrzaną kamizelkę albo płaszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow sweterek masz boski <3 cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy sweter :)
    Mogłabyś zaobserwować mnie na moim profilu na facebook'u? Oczywiście jeśli chcesz :))
    https://www.facebook.com/miauczak

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka jest genialna! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie w tym misiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. dołączam się do prośby ! : )

    OdpowiedzUsuń