Zaplątane i kosmate myśli

Witam, Was moi drodzy dzisiaj będą środowe gorzkie żale. Jak wiecie od września rozpoczęłam naukę kosmetologi. To bardzo ciężki i odpowiedzialny zawód, każdy nasz ruch musi byś precyzyjny. Jestem opiekuńcza, pomocna, otwarta, wygadana no i zarażam pozytywizmem. Uwielbiam spędzać czas na pracowni, wykonywać zabiegi i pomagać nie tylko kobietą. Sama mam problem z trądzikiem i bliznami które zostawia. Zbyt dużo osób się z tym jeszcze męczy i nie wie, że jest wiele sposobów by się pozbyć naszych problemów. Uwielbiam pomagać, chyba nie ma nic lepszego niż uśmiech kobiety która była smutna szarą osóbką.  Nawet jeśli dodaję komuś jedną małą iskierkę pewności siebie to przecież jest krok na przód. Każda z nas ma jakieś kompleksy zaczynając od zaskórników, a kończąc na zaroście na twarzy. Tego wszystkiego można się pozbyć wystarczy wpaść w dobre ręce.Od niedawna prowadzę stronę na facebook >Poradnik Kosmetyczny Natalia Babik <  jeśli Wam się spodoba możecie tam ze mną zostać ♥ Rozkochał mnie w sobie wizaż więc będę tutaj pewnie stawiać moje pierwsze kroki ♥ A zdjęcia właśnie z dzisiaj byłyśmy w nowiutko otwartym salonie Estee Lauder w galerii Katowickiej.  Czekała tam na Nas milutka niespodzianka, ale to zrobię dla Was jeszcze o tym odrębny post ♥




  Zegarek /Daniel Wellington♥  

Share:

15 komentarze

  1. przepieknie wygladasz! ;)
    jezeli masz ochote zapraszam do siebie - odnawiam bloga po dosc sporym czasie i milo by bylo gdyby ktos wpadl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobry wybór zawodu - ciekawy, dochodowy, a przy tym nie nudny :)
    jeśli lubisz, to co robisz - na pewno będziesz dobrym kosmetologiem :)

    a zdjęcia urocze :) podoba mi się Twoja torebka!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są cudowne ! uwielbiam Twój uśmiech, ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twojego bloga i posty czytam niemal zawsze od A do Z! Ale mam małą prośbę. Zadbaj bardziej i ortografię i interpunkcję w Twoich postach.. będzie się to jeszcze przyjemniej czytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moją dys dys to jest bardzo ciężkie :D
      Ale odkąd piszę bloga to i tak jest o wiele lepiej :D musisz uwierzyć mi an słowo :)

      Usuń
    2. Wierzę i cieszę się, że jest dużo lepiej! :) Pracuj nad tym, a będzie naprawdę super!

      Usuń
  5. do twarzy Ci w tej bluzce:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat nie dla mnie, bo takich wielkich problemów nie mam czasem coś jednego mi wyskoczy :P
    Mimo to świetnie , że coś takie prowadzisz na pewno pomoże wielu osobą
    ładna z Ciebie dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna..
    http://fashioninherheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze by było, gdyby wszyscy wykonujący ten zawód podchodzili do niego tak świadomie i odpowiedzialnie.

    OdpowiedzUsuń