Makijaż w moim wydaniu

 Witajcie kochani dzisiaj chciałabym przedstawić Wam mój  pomysł na pięknie podkreślający makijaż.  Ja użyłam.

  • Baza KOBO professional Smooth Make-up Base 
  • Puder w kompakcie Catrice All Matt plus  010  TU 
  • PAESE 35, 44, 48, TU
  • Paletka Sleek 658 Oh So Special  TU
  • Błyszczyk Catrice Made to stay 060  
  • Catrice - Better Than False Lashes  TU 



Pierwszym krokiem w makijażu jest oczyszczenie cery, jeśli miała kontakt z wodą używam toniku żeby przywrócić odpowiednie PH. Pierwszą warstwą jest Baza firmy KOBO ma w swoim składzie olejek makadamia  który zmiękcza  i uelastycznia naskórek. Baza świetnie nawilża dzięki czemu, rozprowadzanie pudru jest bardzo łatwe. Uwielbiam ten puder jest delikatny, lekki i nie pozostawia ciężkiej warstwy na twarzy. Do tego pięknie kryje i wyrównuje koloryt .



Paletka cieni /TU    Tusz /TU 

Do delikatnego podkreślenia oczu  używam paletki Sleek 658 Oh So Special. To zdecydowanie moja ulubiona paletka idealnie pasuje do mojej tęczówki. Nie można tez pominąć wysokiej jakości tego produktu. Dzisiaj nałożyłam odcienie różu i delikatne brązy, a wszystko podkreśliłam czarną kreską. By dodać rzęsą długości użyłam tuszu do rzęs Catrice - Better Than False Lashes. Jest fenomenalny pięknie pogrubia i wydłuża. Bardzo łatwo się go usuwa więc jak dla mnie wielkie TAK ♥


Róże/ TU 
 Kolejnym krokiem jest modelowanie twarzy. Używam do tego trzech odcieni brązu, brzoskwini oraz różu.
Najpierw skupiam się na policzkach i skroniach przy użyciu brązu,  następnie delikatnie zacieram brzoskwiniowym odcieniem granice. Na końcu na policzki nakładam różowy odcień.

Puder /TU
Na samym końcu nakładam puder w miejsca które mi przeszkadzają, u mnie jest to nos i czoło. 
Następnie ulubiony błyszczyk. To właśnie moje wydanie makijażu  ♥ 
Ja bardzo często kupuję w sklepach internetowych.  ladymakeup.pl to mój ulubiony sklep od kosmetyków kolorowych ♥  Jakoś nie przepadam za staniem w kolejkach i wyszukiwaniu po regałach kosmetyków. Więc u mnie przeważnie w grę wchodzą zakupy internetowe.

Share:

26 komentarze

  1. Ale ładnie wyglądasz w takim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny jest,

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :) tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makijaż i piękny róż na policzkach który jet bardzo dziewczęcy... Całość prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jesteś śliczna! w makijażu i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, zazdroszczę umiejętności ja nie umiałabym zrobić tak ładnego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie potrzebujesz się malować. Bez makijażu jesteś piękna. Fajne kolory ma ta paletka Sleeka. Ogólnie świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz prześlicznie w tym makijażu :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt końcowy cudowny :) Uwielbiam Twoją przeesłodką urodę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż - bardzo naturalny, uwielbiam takie :)

    xoxo
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wyglądasz w tym makijażu! niezwykle kobieco i wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześwietny :)
    uroczo wyglądasz!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż taki naturalny ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziewczęcy makijaż, może tylko policzki potraktowałabym ciut delikatniej.

    OdpowiedzUsuń
  15. slicnzy, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny makijaż. Muszę wypróbować. :)
    szukajacromea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. masz piękne oczy!:))
    śliczny makijaż;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie się malujesz :) W ogóle jesteś bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się makijaż w takim stylu :D Śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  20. delikatny i śliczny :) wyglądasz dziewczęco i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny makijaz, idealny na wiosne!

    xxo

    OdpowiedzUsuń