3 kroki pielęgnacji paznokci



Kochane dzisiaj malutki post o tematyce pielęgnacji paznokci . Ostatnio nabyłam w sklepie ewaija.pl/ 3 super polerki  w jeszcze lepszej cenie, za jedyne 2,90. Nadają się idealnie do codziennej pielęgnacji naszych paznokci. Pierwszy krok to Clean nim doprowadzamy nasze paznokcie do idealnego kształtu. Kolejny krok to Condition, w tym kroku delikatnie ścieramy płytkę. Ostatnią czynnością jest Shine dzięki któremu nasza płytka nabierze blasku. Ten zestaw pomoże nam w kilka minut doprowadzić nasze paznokcie do zdrowego i pięknego wyglądu. Zestaw możecie kupić Tutaj 



Share:

17 komentarze

  1. hehe ;P ja mam już od przeszło dwóch lat zawsze krótkie paznokcie - kiedyś, z powodu anemii, bardzo mi się łamały, dlatego je ścinałam. Teraz są zdrowe, ale ja przyzwyczaiłam się do krótkich tak bardzo, że długie upośledzają mi życie ;P
    zawsze piłuję je metalowym pilniczkiem, a potem poleruję polerką.
    I o - tak sobie z nimi żyję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te pilniki :) Niestety bedac z Anglii strasznie zaniedbalam swoje paznokcie i musze cos z tym zrobic i to szyyybko! :(
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie gadżety do paznokci:)) chociaz zdecydowanie wolę wersję gdy mam je w jednym "kawałku" :)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  4. wow
    świetne te polerki i jeszcze ta cena :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tanie, więc warto kupić i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie gadzety do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely thanks for coming over my blog. do you want to follow each other ? xo

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i bardzo ciekawe wpisy wraz ze zdjęciami:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuję się sprzedażą zegarków i biżuterii.
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy? ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post, hope you have a fabulous weekend

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo super i jeszcze jaka kusząca cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko mam czas na taką złożoną pielęgnację paznokci, ale raz na dwa tygodnie staram się właśnie tak je potraktować.

    OdpowiedzUsuń