Małe skarby

Dzień dobry, dzisiaj przedstawię Wam post jakiego jeszcze nie było. W ostatnią niedzielę nasza szkoła w galerii postawiła bardzo fajne stanowiska.  Małym skarbom malowałyśmy buźki od smoków  po króliczki. Zdecydowanie był to mój pierwszy raz z dzieciakami i strasznie się denerwowałam. Większość pociech na widok swoich ozdobionych buziek reagowała wielką radością i uśmiechem. Uwielbiam takie małe aniołki, właściwie chyba sami wiecie jak uśmiechające się dzieciaki potrafią być słodkie.  Zapraszam Was do zobaczenia kilku zdjęć ♥






Share:

23 komentarze

  1. no super zdjęcia :)
    świetny pomysł z tymi malowanymi buziami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł! A uśmiech dzieci to najlepsze co może być :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! świetny pomysł z takim stanowiskiem! świetnie wyglądasz w takiej fryzurze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie można zakupic taką opaskę?:) wydaje mi się czy w środku ma drucik?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był prezent więc nie wiem :D ale właśnie ma drucik i super trzyma

      Usuń
  5. Za to właśnie uwielbiam dzieci, niewielka rzecz a tak ich cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sprawa, ja w ostatni weekend malowałam buźki dzieciom jednak gdy zostałam zapytana "czy namaluje mi pani dinozaura" to mina mi zrzedła ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z malowaniem dzieciaków!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakakolwiek współpraca czy praca z małymi dziećmi, to wyzwanie - wiem po sobie i swoich praktykach logopedycznych ;P
    ale poradziłaś sobie pewnie prześwietnie, prawda ;)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny pomysł, niedługo moja szkoła bodajże podczas Nocy Muzeum będzie organizować coś podobnego :) Taki kontakt z małymi dziećmi daje dużo pozytywnej energii :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super sprawa :D chciałabym się takim wizażem w przyszłości zajmować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że efektów nie uwieczniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieci wyglądają po tym przefajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieciaki dają dużo radości !! super ;))
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieciaki zawsze wprawiają w pozytywny nastrój, cieszę się, że świetnie się bawiłaś!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojj dzieci potrafią dać tyle radości uśmiechem
    Widzę, że sporo ich było więc miałyście sporo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Praca z dziećmi sprawia wiele radości :)) To jest piękne, ze mała rzecz daje im tak wiele frajdy i zabawy:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń